Gå til innhold

Tights

Anbefalte innlegg

Gjest Sportsfett
Skrevet

Hei!

Jeg er ute etter en sånn tights jeg... ikke "bukser", men et plagg som stopper kanskje midt mellom rompa og kneet.

Jeg får ikke tak i det noen steder. De har de "sykkelbuksene" overalt, men jeg skal ikke ha polstring.

Jeg er mann. Får man i det hele tatt slike til menn? Eller er det bare damer som bruker det?

Vel - er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det, en nett-handel, kanskje?

PS: De må komme i "stor størrelse".

Gjest Peyta
Skrevet

Jada, bare å se på elloskatalogen..www.ellos.no

Gjest Sportsfett
Skrevet

Jada, bare å se på elloskatalogen..www.ellos.no

Fant ingen for herrer der inne jeg... desutten ville jeg ha en som var ganske "kraftig", ikke sånn bomullsgreie :)

Skrevet

Takk for tipset, men jeg mente jo en kort en da... :)

Eksen hadde en sykkelshorts uten polstring, antar han kjøpte den på en sportsbutikk. De må da finnes fremdeles?

Denne har riktignok seler, men den slutter midt på låret og det ser ikke ut som om den er polstret:

http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=12043

Skrevet

Min mann har en sånn lang "løpetightshorts" fra Asics.

G-sport, kanskje? Eller er det Intersport?

Skrevet

Den fra XXL har de ikke store nok (største var 46...), men den andre ser jo interessant ut :)

Men tror du den sitter HELT stramt da? Det ser jo egentlig ut som den er litt "løs"...

Jeg tror den sitter helt stramt, men det kommer vel an på hvor tynn du er. Send dem en e-post og spør, da vel.

Gjest Sportsfett
Skrevet

Jeg tror den sitter helt stramt, men det kommer vel an på hvor tynn du er. Send dem en e-post og spør, da vel.

Ja. Takk for tipset :)

Skrevet

Hva i alle dager skal du bruke den til, da? *lete*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...