Gjest blackbeauty Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hva er dette egentlig? Sikkert bare fake. (KOPI) "Med den unike semi-permanente Sminkliner kan du legge en make-up, tegne på huden og lage dine egne tatoveringer som holder inntil 4 dager. Varigheten er avhengig av hudtype og kan variere." http://www.select.no/shop/shop4nor.pgm?artnr=54148&TASK=art&smurfid=10236423463020070531075015874526 Men finnes det noe mer seriøst å få kjøpt av slik sminkepenn? Flott med f.eks en eyeliner som sitter i 4-5 dager da. 0 Siter
Gjest Må prøve først Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Det er vel bare å prøve det. Den kostet jo ikke akkurat stort. Har du handlet på den siden før, jeg mener vet du om den er trygg. Hvis så, er det vel bare å prøve. 0 Siter
Peppita Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har den og ble skuffa. Som øyesminke sverta den utover i løpet av kvelden men som tatto på huden satt den greit et par vask. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 For tatoveringer kan jeg anbefale de tatoveringene som var på noen 4'er pakninger med yoghurter nylig. Ungene fikk lov å ta dem på armen - og på to av barna satt de søren meg så fast at jeg måtte til med Heptan for å få det vekk - etter sikkert 3 uker på armen og grundig skrubbing med såpe og klut! Hvis du vil ha en apekatt eller en hund eller noe, mener jeg :-) *s* 0 Siter
Gjest blackbeauty Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har den og ble skuffa. Som øyesminke sverta den utover i løpet av kvelden men som tatto på huden satt den greit et par vask. Ok. Ingen vits å kjøpe. 0 Siter
Gjest blackbeauty Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Det er vel bare å prøve det. Den kostet jo ikke akkurat stort. Har du handlet på den siden før, jeg mener vet du om den er trygg. Hvis så, er det vel bare å prøve. Hva er så vitsen med å kaste bort penger på dette, da andre har forsøkt dette, og sier det ikke er bra? Det vare derfor jeg spurte. 0 Siter
Gjest blackbeauty Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 For tatoveringer kan jeg anbefale de tatoveringene som var på noen 4'er pakninger med yoghurter nylig. Ungene fikk lov å ta dem på armen - og på to av barna satt de søren meg så fast at jeg måtte til med Heptan for å få det vekk - etter sikkert 3 uker på armen og grundig skrubbing med såpe og klut! Hvis du vil ha en apekatt eller en hund eller noe, mener jeg :-) *s* Ja, det hadde kanskje vært noe. *s* Men nå tenkte jeg mest på dette som eyeliner. ;0) 0 Siter
Gjest Må prøve først Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hva er så vitsen med å kaste bort penger på dette, da andre har forsøkt dette, og sier det ikke er bra? Det vare derfor jeg spurte. Ikke all hud er lik da vet du. (Vet du helt sikkert). På noen sitter ting som spikret, mens på andre renner samme produktet utover i skrukker eller sitter ikke i det hele tatt. Det er jo derfor folk foretrekker forskjellige merker make-up. Jeg har tenkt å bestille den eyelineren du la ut linken til å prøve den selv jeg, for det er sabla kjekt om den så bare sitter i to dager. Bade på stranden, vannfast mascara(som jeg bruker fra før), en dusj og så bruker man bare fingertuppene til å få vippene fine igjen. De blir faktisk like fine. Eller så kan man jo droppe hele sminken også. Verre er det ikke for meg ihvertfall. 0 Siter
Gjest Må prøve først Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har den og ble skuffa. Som øyesminke sverta den utover i løpet av kvelden men som tatto på huden satt den greit et par vask. Hei du som har prøvd den :-) Kan jeg bare få spørre deg om du har bestillt den på samme stedet som innskriver la ved linken til og i så fall: Er den siden trygg? Er bare litt skeptisk til netthandel :-/ Kjempeglad om du tar deg tid til å svare. 0 Siter
Gjest blackbeauty Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ikke all hud er lik da vet du. (Vet du helt sikkert). På noen sitter ting som spikret, mens på andre renner samme produktet utover i skrukker eller sitter ikke i det hele tatt. Det er jo derfor folk foretrekker forskjellige merker make-up. Jeg har tenkt å bestille den eyelineren du la ut linken til å prøve den selv jeg, for det er sabla kjekt om den så bare sitter i to dager. Bade på stranden, vannfast mascara(som jeg bruker fra før), en dusj og så bruker man bare fingertuppene til å få vippene fine igjen. De blir faktisk like fine. Eller så kan man jo droppe hele sminken også. Verre er det ikke for meg ihvertfall. Da må du fortelle om hvordan det går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.