Gjest Silver Fairy Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal ha grillfest til helgen og jeg ønsker meg tips til god grillmat, gjerne noe litt utenom det vanlige. Gode dressinger, salater, marinader og annet tilbehør også. Anyone? :-) 0 Siter
Gjest det smaker faktisk godt. Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Da skal du gå til en god slakter. Der kan du finne kjøtt av forskjellige dyr som er spennende å spise. F.eks hestebiff. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 svineplomme er godt på grillen Slakteren har dem gjerne ferdig marinert 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Tysk potetsalat!! Her er en tilfeldig oppskrift jeg fant akkurat nå, som jeg altså ikke har prøvd. Men poenget er altså at man brukker eddik fremdfor majones. *nam* http://allrecipes.com/recipe/german-potato-salad/detail.aspx 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 svineplomme er godt på grillen Slakteren har dem gjerne ferdig marinert Hva er svineplomme? 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hva er svineplomme? Ærlig talt så tror jeg det må være indrefileten av svin, men er usikker og skjems... 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Ærlig talt så tror jeg det må være indrefileten av svin, men er usikker og skjems... Og skjært i passende tykke stykker kanskje? 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Og skjært i passende tykke stykker kanskje? sånn medaljong str er fint ja 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 sånn medaljong str er fint ja Så er det nok indrefileten. :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Tzatsiki er et must!! Hehe... Det var det første jeg tenkte på jeg så tråden.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Hehe... Det var det første jeg tenkte på jeg så tråden.... Godt det ikke bare er meg;) Jeg har lovet meg selv å lage tzatsiki fra grunnen av neste gang. Typisk meg å kjøpe sånne ferdige/halvferdige saker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.