Gå til innhold

Søkefuksjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest undres på det
Skrevet

Når man søker på et nick, er det da slik at det bare kommer et begrenset antall av de innleggene noen har skrevet, eller finnes det tilgang til alt som er skrevet? Det hadde egentlig vært greit å slippe å dra med seg hele sin historie fra doltiden hvis en har vært her lenge.

Skrevet

Ved omleggingen av dol her rundt juletider, så stod det skrevet fra redaksjonen at innlegg som ikke har fått fagsvar, blir slettet etter...var det tre mndr? De lagrer ikke på alt lenger, så man skal ikke kunne gå tilbake i tid for å "grave". Ække det greit vel? ;)

Gjest undres på det
Skrevet

Ved omleggingen av dol her rundt juletider, så stod det skrevet fra redaksjonen at innlegg som ikke har fått fagsvar, blir slettet etter...var det tre mndr? De lagrer ikke på alt lenger, så man skal ikke kunne gå tilbake i tid for å "grave". Ække det greit vel? ;)

Men det er ikke trått i kraft ennå er det vel? Det virker ikke slik når jeg søker på innlegg. Men du mener det skal bli slik?

Skrevet

Men det er ikke trått i kraft ennå er det vel? Det virker ikke slik når jeg søker på innlegg. Men du mener det skal bli slik?

her fant jeg det. Se under info om forum el.l

Hvor lenge lagres innlegg i forum?

Tråder med svar fra Leger og Helsepersonell blir ikke slettet.

Tråder eldre enn:

30 dager i Data, Meldinger, Ungdom, og Åpent,

60 dager i Adopsjon, Allmenmedisin, Graviditet, Foreldre, Psykiatri, Seksualitet, og Ufrivillig Barnløshet, og

90 dager i alle andre fora,

blir etterhvert fjernet fra databasen.

Gjest Timiti
Skrevet

her fant jeg det. Se under info om forum el.l

Hvor lenge lagres innlegg i forum?

Tråder med svar fra Leger og Helsepersonell blir ikke slettet.

Tråder eldre enn:

30 dager i Data, Meldinger, Ungdom, og Åpent,

60 dager i Adopsjon, Allmenmedisin, Graviditet, Foreldre, Psykiatri, Seksualitet, og Ufrivillig Barnløshet, og

90 dager i alle andre fora,

blir etterhvert fjernet fra databasen.

Det stemmer jo ikke.

Det finnes jo innlegg fra bl.a. Åpent her, så langt tilbake som til 2003.

Gjest undres på det
Skrevet

Det stemmer jo ikke.

Det var det jeg mente også. Skulle gjerne sett dette tre i kraft.

Skrevet

Det stemmer jo ikke.

Ok, da har de enda endel jobbing før alt er som de sier de vil ha det. Håper den måten å slette innlegg kommer jeg, ikke at jeg har så mye å skjule asså :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...