Gå til innhold

Sitter her og gruer meg..

Anbefalte innlegg

Gjest Androdine

Våknet tidlig i dag og har fortsatt angst, men nå har jeg kontroll igjen. men har imidlertid begynt å grue meg til ettermiddagen/kvelden som jeg vet er tøffest. Er livredd for at jeg skal få det på samme måte som før. Sikkert havnet i en ond sirkel..

Jeg sitter og prøver å ta mot til meg å ringe legen..men jeg tror jeg kommer til å bli avfeid. virker ikke som han skjønner hvor grusomt det er å få sånne panikkanfall..så vet ikke hva jeg skal "si" for å få han til å forstå og å gjøre noe med det..

ikke meningen å klage, sorry, vet jeg har skrevet mye i det siste..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277546-sitter-her-og-gruer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Androdine

Det er forferdelig å ha det sånn,håper du får hjelp og får det bedre snart :)

Takk. Men verken psykiateren eller den psykiatriske sykepleieren jeg har kontakt med var på jobb i dag. Og fastlegen min har ikke med det psykiske å gjøre. Så hva gjør jeg da. Fikk utdelt imovanen som jeg skulle ha i dag, i går, så nå har jeg ingenting å sove på heller. Jeg har allerede nesten panikk igjen. Ringte til resepsjonen og sa at det var akutt og at de må legge igjen beskjed på svareren til psykiateren. Orker ikke tanken på å tilbringe helga på legevakta, spesielt siden legen der i går bemerket at jeg har vært der så mange ganger..shure..de tror vel jeg bare er ute etter dop. Det føles umulig å komme gjennom dagen, kvelden, helga, jeg er så livredd. Hva har skjedd siden jeg så totalt har mista kontrollen lurer jeg på..

Gjest twin1

Takk. Men verken psykiateren eller den psykiatriske sykepleieren jeg har kontakt med var på jobb i dag. Og fastlegen min har ikke med det psykiske å gjøre. Så hva gjør jeg da. Fikk utdelt imovanen som jeg skulle ha i dag, i går, så nå har jeg ingenting å sove på heller. Jeg har allerede nesten panikk igjen. Ringte til resepsjonen og sa at det var akutt og at de må legge igjen beskjed på svareren til psykiateren. Orker ikke tanken på å tilbringe helga på legevakta, spesielt siden legen der i går bemerket at jeg har vært der så mange ganger..shure..de tror vel jeg bare er ute etter dop. Det føles umulig å komme gjennom dagen, kvelden, helga, jeg er så livredd. Hva har skjedd siden jeg så totalt har mista kontrollen lurer jeg på..

Synes du får veldig dårlig oppfølging når du sliter sånn. Da jeg hadde det som verst så var det fastlegen min som tok ansvar. Han tok meg inn en gang i uka og jeg kunne ringe han når jeg trengte det. Han sørget også for å få meg innlagt når jeg ikke kunne være hjemme lenger.

Jeg fikk utskrevet sobril, AD, AP (i en periode) og sovemedisiner så mye jeg trengte. Det må være stor forskjell på hvor hen du bor i dette landet for å få god hjelp. Kanskje bør du skifte fastlege siden han ikke har noe med det psykiske å gjøre (det virker nå helt rart på meg) ?

Gjest Androdine

Synes du får veldig dårlig oppfølging når du sliter sånn. Da jeg hadde det som verst så var det fastlegen min som tok ansvar. Han tok meg inn en gang i uka og jeg kunne ringe han når jeg trengte det. Han sørget også for å få meg innlagt når jeg ikke kunne være hjemme lenger.

Jeg fikk utskrevet sobril, AD, AP (i en periode) og sovemedisiner så mye jeg trengte. Det må være stor forskjell på hvor hen du bor i dette landet for å få god hjelp. Kanskje bør du skifte fastlege siden han ikke har noe med det psykiske å gjøre (det virker nå helt rart på meg) ?

Ja er helt på trynet. Akkurat som om psykiateren har tid til meg utenom timene som ikke engang er hver uke. Er det virkelig forsvarlig dette? Fikk hastetime med han 14.30 i dag pga psyken ikke er til stede.Kan jeg likevel be han skrive ut beroligende?

Gjest D*lilith

Kanskje du heller burde vært innlagt en plass da,siden ting er så ille...det er ikke noe nederlag det :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...