fru Burlefot Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal lage et "skryteark" som viser hvordan en konkret kunde benytter seg av et av produktene firmaet mitt leverer. Jeg antar at det skal se litt ut som et nyhetsbrev i oppsettet. Jeg har prøvd å søke litt etter freeware som kan brukes til å lage noe slikt, men finner nesten bare referanser til MS Publisher, som jo ikke akkurat er gratis. Er det noen som har erfaring med dette og kan anbefale et program? Og er det noen som har lenker som kan fortelle meg mer om hvordan et slikt case study vanligvis bygges opp? 0 Siter
citoyen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ikke brukt noen av dem, men fant et tips om at OpenOffice Draw tilsvarer MS Publisher sånn omtrent. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har ikke brukt noen av dem, men fant et tips om at OpenOffice Draw tilsvarer MS Publisher sånn omtrent. Tror Draw er mer som Powerpoint. Etter å ha brukt OpenOffice en del har jeg ikke sett noen programmer som ligner MS Publisher. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Tror Draw er mer som Powerpoint. Etter å ha brukt OpenOffice en del har jeg ikke sett noen programmer som ligner MS Publisher. OO Impress tilsvarer Powerpoint, det har jeg nemlig brukt 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 OO Impress tilsvarer Powerpoint, det har jeg nemlig brukt Ja, ser nå at Draw er et slags tegneprogram for å lage logoer og slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.