Gå til innhold

Nettstudier ved BI

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal ta noen kurs i ledelse og organisasjonsvitenskap ved BI - er det noen som har erfaringer med nettstudiene deres? Er det greit å kombinere med jobb og familie?

Skrevet

Hvis du spør barna mine idag, tror jeg ikke de vil synes det er greit. Men så har jeg hatt tre eksamener de siste tre ukene, og har to til neste uke.

I eksamenstiden er det pyton. Ellers går det greit. Jeg studerer heltid, så jeg har ikke erfaring med å kombinere det med jobb, men veldig mange av medstudentene mine gjør det, og de sier det går greit. Til og med han jeg studerte sammen med ifjor, som tok 36 studiepoeng (mer enn full tid), ved siden av full jobb og tre år gamle tvillinger. Men han var sliten da semesteret var over.

Skrevet

Hvis du spør barna mine idag, tror jeg ikke de vil synes det er greit. Men så har jeg hatt tre eksamener de siste tre ukene, og har to til neste uke.

I eksamenstiden er det pyton. Ellers går det greit. Jeg studerer heltid, så jeg har ikke erfaring med å kombinere det med jobb, men veldig mange av medstudentene mine gjør det, og de sier det går greit. Til og med han jeg studerte sammen med ifjor, som tok 36 studiepoeng (mer enn full tid), ved siden av full jobb og tre år gamle tvillinger. Men han var sliten da semesteret var over.

Lurer på om moren til tvillingene hans syntes det går like greit? :-)

Lykke til med siste eksamensrunde, du er veldig flink!

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har kombinert det med full jobb, fireåring og barnehagedrift det siste året - og det gikk helt greit.

Det blir mye å gjøre i perioder, men det handler som alt annet om prioriteringer :)

Men, jeg synes altså det gikk helt greit!

Gjest Persille
Skrevet

36 poeng er ikke fulltid.

Jeg har tatt 30 studiepoeng i år, og det er deltid - 60 poeng er regnet som fulltid tror jeg.

Skrevet

Jeg har tatt 30 studiepoeng i år, og det er deltid - 60 poeng er regnet som fulltid tror jeg.