Gjest sollidag Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Er det vanleg med magesmerter mellom eggløsning og mens?? Eg hadde sex i helga rundt eggløsning og no er det ca 8 dagar til mens. Kan det vere teikn på graviditet eller noko??? 0 Siter
Luska Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Det _kan_ være tegn på graviditet, men ikke nødvendigvis. Ømme pupper pleier å være et godt tegn på graviditet helt i starten. Jeg hadde _veldig_ ømme pupper helt i starten, kun en - to uker etter befruktning, men det er sikkert forskjellig fra kvinne til kvinne. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg får magesmerter en god stund for mensen kommer, så sant jeg ikke går på p-piller. Nå bruker jeg ikke p-piller pga en foreståendes operasjon, og jeg trodde jeg skulle daue av smerter i sted, mensen er i anmarsj med andre ord. Du kan jo ta en test om du vil, evnt vente til du skal ha mens, og teste da, eller se om den kommer. Det kan jo være ett tegn på graviditet, vi kjenner ikke kroppen din, så det er litt vanskelig og svare på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.