Gå til innhold

FU: Hva har du i vesken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg kjeder meg + at jeg akkurat har ryddet i veska mi..

I min veske fant jeg:

Lommebok, årsplanlegger, adgangskort til jobben, en eske paracet, to par sokker, to stk lipbalm, en lipgloss, en leppestift, en kryssordpenn, en halv tyggispakke, diverse lapper og kvitteringer og en tom tupperware-boks.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• mariaflyfly

5

• kaffepiken

4

• Sofline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest rævablus
Skrevet

skal vi se..

jeg har 1lipsyl,1lighter,1 penn, 2 halve tyggispakker,1pk med lakerol,kortmappen min med hele formuen min:P,ett armbånd, våtservietter,kleenex, noen småmynter, en mascara,to smokker, to hårstrikk, en post nøkken ,en gammel hentelapp fra hennes &mauritz og litt papirusk...dekelten fant jeg mobilen min og!!!

og jeg som har endevendt hele huset og bilen etter den hehe..

mariaflyfly
Skrevet

En altfor full lommebok, filofax, tre kvitteringer, to leppestifter, mascara, to tamponger, en smokk, kulepenn, iPodørepropper (iPoden ligger igjen hjemme), en kortstokk, nesespray, en pakke Ibux, foundation, to hårstrikker og to hårspenner, et bursdagskort, to knapper, to kvitteringer til, en pakke coldpatch ("ise-ned-ryggen-på-handletur-i-London-plaster"), en pakke tyggis, en lighter, en liten flaske Imsdal, øyedråper, allergitabletter, 4 hårspenner til, eyeliner, en liten bunke visittkort, nøkler, tre teaterbilletter fra i går, en parkeringsbillett, og et ekstrabrett p-piller.

Herrejesus, kanskje på tide med en liten opprydding her også...?

Skrevet

Lommebok, garasjedøråpner, lebepomade (3!), kulepenner (3), sigarettpakke (2, den ene nesten tom), lighter, mobiltelefon, armbånd, en sånn "børste og speil" du får når bagasjen din er forsinket, lebestift, gamle kvitteringer som jeg nå fikk hevet i bosset!

mvh

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har mye rot i veska mi...

Jeg har lommebok, våtservietter, diverse utvalg i pastiller og tyggis, en lighter, tamponger, solbriller, kateter og bandasjer.

Og en haug med kvitteringer som ligger og slenger. Og alltid en flaske vann.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Mobil, kleenex, håndkrem, portemone (sånn gammeldags), bind og tamponger, noen ibux og paracet, penn, neglefil, en resept, kvitteringskort for reise, lite speil, handsfree til mobilen, parfymeprøve, hårstrikk, lypsyl, nøkkelknippe, kortholder, solbriller, gavekort, tyggis, halsdrops, øyedråper, brillepuss, mp3-spiller og batterier, parkeringskvitteringer, rutetabell til buss og tog, våtservietter.

Skrevet

Bruker sjelden veske, men når jeg gjør så er det følgende i den:

Lommebok, mobil, nøkler, penn, 1 bind (sånn just in case).

Skrevet

Lommebok, mobil, lommetørkle, nøkler til hjemmet, bilen og campingvogna, paracet, Frisk halstabletter, tyggis, div plastkort,(visa og medl.kort) parfyme, kulepenner, liten gul blokk, filofax, huskelapper, liten fyrstikkeske (røyker ikke), briller, solstift til lepper, solbriller, ja, er vel det jeg kommer på og jeg kan aldri ha "liten" veske.

Gjest Catwoman
Skrevet

I min veske er det fullt kaos. Lommebok, røyk, lighter, lipsyl, en penn, kvitteringer, nøkler og en del papir og kvitteringer som ligger der.

Skrevet

Altfor mye... Det fant jeg ut i går da jeg var i desperat leting etter sertifikatet mitt.

Lommebok (hva den inneholder er et kapittel i seg selv), gamle kvitteringer og billetter, en gratisbillett til NSB, penger i forskjellig valuta, VISA-kort, kulepenn, den dingsen som skal henge på glidelåsen.

Skrevet

Hmm... 2 nøkkelknipper + bilnøkkelen, lommeboka, et utgått busskort, et par tamponger, en penn, noen kvitteringer, en pastilleske, et klippekort, skritt-telleren, en lypsyl og mobilen.

Skrevet

skal vi se..

jeg har 1lipsyl,1lighter,1 penn, 2 halve tyggispakker,1pk med lakerol,kortmappen min med hele formuen min:P,ett armbånd, våtservietter,kleenex, noen småmynter, en mascara,to smokker, to hårstrikk, en post nøkken ,en gammel hentelapp fra hennes &mauritz og litt papirusk...dekelten fant jeg mobilen min og!!!

og jeg som har endevendt hele huset og bilen etter den hehe..

Hva er dekeltel?

Skrevet

Altfor mye... Det fant jeg ut i går da jeg var i desperat leting etter sertifikatet mitt.

Lommebok (hva den inneholder er et kapittel i seg selv), gamle kvitteringer og billetter, en gratisbillett til NSB, penger i forskjellig valuta, VISA-kort, kulepenn, den dingsen som skal henge på glidelåsen.

Jeg glemte fotoapparat, ekstra batteri til det samt minnekort og et avisutklipp bestemor mente jeg skulle lese.

Gjest rævablus
Skrevet

Hva er dekeltel?

dekelten er ett sleng...går for det samme som *..og "steike" der fant..* tenkte ikke over det sjøl... ble litt revet med hehe:P

Skrevet

Vesken min er riktig så nøktern faktisk, sikkert fordi jeg sjelden bruker veske :o)

I dag hadde jeg den imidlertid med meg, og da inneholdt den nøkler, mobil, lommebok og en parkeringsbillett.

Skrevet

Min veske er genial! Den har innebygd lommebok og er bitte liten. Så liten faktisk, at det ikke er plass ti alskens rot.

Den inneholder typisk lommebok-ting som førerkort, bankkort og slikt, penger og noen kvitteringer. Pluss en lypsyl.

Mobil-lomme på utsiden (ikke plass til telefonen inni :-)

Skrevet

En altfor full lommebok, filofax, tre kvitteringer, to leppestifter, mascara, to tamponger, en smokk, kulepenn, iPodørepropper (iPoden ligger igjen hjemme), en kortstokk, nesespray, en pakke Ibux, foundation, to hårstrikker og to hårspenner, et bursdagskort, to knapper, to kvitteringer til, en pakke coldpatch ("ise-ned-ryggen-på-handletur-i-London-plaster"), en pakke tyggis, en lighter, en liten flaske Imsdal, øyedråper, allergitabletter, 4 hårspenner til, eyeliner, en liten bunke visittkort, nøkler, tre teaterbilletter fra i går, en parkeringsbillett, og et ekstrabrett p-piller.

Herrejesus, kanskje på tide med en liten opprydding her også...?

Gud hjelpe meg ;o)

Skrevet

Du, hvorfor to par sokker? hehe

Jeg bruker ikke veske for øyeblikket. Ble så lei av den jeg hadde at den fløy rett vest. Har alltid med meg lommebok og mobil og selvfølgelig bilnøklene :) Må kjøpe meg ny veske ja...

Gjest Catwoman
Skrevet

Gud hjelpe meg ;o)

Dette må være snakk om en stor veske :)

mariaflyfly
Skrevet

Dette må være snakk om en stor veske :)

Den er ikke så kjempestor, faktisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...