Gå til innhold

FU: Hva har du i vesken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 tykk lommebok, en Norsk-Tipping-mappe, 2 hårkammer, 1 mobiltelefon, 1 tom kiwiplastpose, 1 pepsidtablett, 1 lommetørkle, et adgangskort.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• mariaflyfly

5

• kaffepiken

4

• Sofline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Gud hjelpe meg ;o)

Det er jeg helt enig med deg i :)

Skrevet

Den er ikke så kjempestor, faktisk :)

Tøyelig, kanskje?

;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Dette må være snakk om en stor veske :)

Det er jo nesten bare småting hun har i den da. Kvitteringer, mascara, hårstrikk og hårspenner tar jo ikke store plassen.

mariaflyfly
Skrevet

Tøyelig, kanskje?

;-)

Stort sett små ting jeg har der, dah! :)

Skrevet

En altfor full lommebok, filofax, tre kvitteringer, to leppestifter, mascara, to tamponger, en smokk, kulepenn, iPodørepropper (iPoden ligger igjen hjemme), en kortstokk, nesespray, en pakke Ibux, foundation, to hårstrikker og to hårspenner, et bursdagskort, to knapper, to kvitteringer til, en pakke coldpatch ("ise-ned-ryggen-på-handletur-i-London-plaster"), en pakke tyggis, en lighter, en liten flaske Imsdal, øyedråper, allergitabletter, 4 hårspenner til, eyeliner, en liten bunke visittkort, nøkler, tre teaterbilletter fra i går, en parkeringsbillett, og et ekstrabrett p-piller.

Herrejesus, kanskje på tide med en liten opprydding her også...?

Veska di minner om en flyttecontainer! *LOL*

Skrevet

OK, her er dagens "fangst":

lommebok

syvende sans

nøkkelknippe

bok til å lese på bussen

adgangskort til jobben i snor

busskort

2 x lipgloss

3 ark med noe jeg printet ut fra internett før i dag og som jeg ikke har rukket å ta ut ennå

og - utrolig nok (1. juni!!!) - HANSKER!! Riktignok veldig tynne, men det var så surt og kaldt å gå og holde paraplyen i morges...;-)

Normalt ligger mobilen der, men den tok jeg ut etter at jeg kom hjem :-)

Skrevet

Min veske er genial! Den har innebygd lommebok og er bitte liten. Så liten faktisk, at det ikke er plass ti alskens rot.

Den inneholder typisk lommebok-ting som førerkort, bankkort og slikt, penger og noen kvitteringer. Pluss en lypsyl.

Mobil-lomme på utsiden (ikke plass til telefonen inni :-)

Jeg brukte alltid å ha mikromale vesker før, om enn ikke med innebygd lommebok, nettopp for at jeg ikke skulle ta med så mye.

men så endte jeg opp med å ha alt mulig "ekstra", slik som bl a bok, matpakke, mm i jakkelomma eller i en plastpose!! Ikke særlig lækkert, så da ble det litt større veske! ;-)

Skrevet

Mobil, kleenex, håndkrem, portemone (sånn gammeldags), bind og tamponger, noen ibux og paracet, penn, neglefil, en resept, kvitteringskort for reise, lite speil, handsfree til mobilen, parfymeprøve, hårstrikk, lypsyl, nøkkelknippe, kortholder, solbriller, gavekort, tyggis, halsdrops, øyedråper, brillepuss, mp3-spiller og batterier, parkeringskvitteringer, rutetabell til buss og tog, våtservietter.

Wow!!

Du mangler nesten bare soveposen, så kan du overnatte! ;-)

Skrevet

Den er ikke så kjempestor, faktisk :)

Jeg studerte med ei som alltid drasset på en megastor veske - der var det fullt utstyr for å ligge borte når det skulle være - full sminkepung, truseskift etc.

Husker en gang jeg fikk trøbbel med en linse, så spurte jeg nesten bare på tull om hun tilfeldigvis hadde saltvann. Joda, det hadde hun, og det hun dro opp av veska var ikke en sån bitteliten reisevariant, men en stor flaske, fordi da får du jo mer for penga! ;-)

Rart hun ikke har blitt uføretrygda etter å ha slept rundt på det drasset der i alle de årene;-)

Gjest miss orange
Skrevet

En diger lommebok med plass til en haug med kort og andre 'nødvendigheter', truseinnlegg, to lebestifter, en lipgloss, en leppepomade, en hårbørste, tre tamponger, min 7de Sans, bil- og husnøkler. Det var vel det viktigste...

Gjest miss orange
Skrevet

En diger lommebok med plass til en haug med kort og andre 'nødvendigheter', truseinnlegg, to lebestifter, en lipgloss, en leppepomade, en hårbørste, tre tamponger, min 7de Sans, bil- og husnøkler. Det var vel det viktigste...

Glemte det viktigste - mobil og lesebriller!

Skrevet

Jeg studerte med ei som alltid drasset på en megastor veske - der var det fullt utstyr for å ligge borte når det skulle være - full sminkepung, truseskift etc.

Husker en gang jeg fikk trøbbel med en linse, så spurte jeg nesten bare på tull om hun tilfeldigvis hadde saltvann. Joda, det hadde hun, og det hun dro opp av veska var ikke en sån bitteliten reisevariant, men en stor flaske, fordi da får du jo mer for penga! ;-)

Rart hun ikke har blitt uføretrygda etter å ha slept rundt på det drasset der i alle de årene;-)

*LOL*

Skrevet

Jeg hører til de som ikke bruker veske - men stapper lommebok, nøkler, telefon, lebepomade og som oftest mp3-spilleren i jakkelommene.

Skrevet

dekelten er ett sleng...går for det samme som *..og "steike" der fant..* tenkte ikke over det sjøl... ble litt revet med hehe:P

:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Wow!!

Du mangler nesten bare soveposen, så kan du overnatte! ;-)

Alltid beredt! *speiderhilsen*

Jeg er veldig organisert av meg så jeg vet hvor jeg har alt rotet mitt til enhver tid. Må vel det med alt jeg drar med meg. :-) Får plass til ei bok og drikke når jeg skal på lange reiser.

Skrevet

Alltid beredt! *speiderhilsen*

Jeg er veldig organisert av meg så jeg vet hvor jeg har alt rotet mitt til enhver tid. Må vel det med alt jeg drar med meg. :-) Får plass til ei bok og drikke når jeg skal på lange reiser.

Det blir som i det gamle munnhellet om at det er bedre med system i rotet enn rot i systemet! ;-)

Jeg satser også på den regla, om enn ikke i veska - der er det system UTEN rot! ;-)

Skrevet

Ok, men ikke bruk det mot meg? ;-)

Sprengt lommebok. Glidelåsen har røket, så myntene ligger og skrangler i bunnen av veska sammen med filofaxen, et krusifiks (for good luck), en lebepomade, leppestift, negleklipper, plastpose med tre malepensler i, noen Tom & Jerry-plaster, tre penner og fire svarte tusjer, en liten tegneblokk, mobiltelefon, kamera, to minnepenner, en mappe med jobbdokumenter, noen løse fotografier, et portrett av John Lennon laget av metalltråd, en mygg av metalltråd, en nøkkelring med kaptein Sabeltann, en eh, ettellerannet, med innspilte lyder(vannlyder - ikke spør...), en sikring, to regninger og en vissen løvetann jeg fikk av min sønn her forleden. Jah, det var visst alt.

Mista nikket
Skrevet

Ok, men ikke bruk det mot meg? ;-)

Sprengt lommebok. Glidelåsen har røket, så myntene ligger og skrangler i bunnen av veska sammen med filofaxen, et krusifiks (for good luck), en lebepomade, leppestift, negleklipper, plastpose med tre malepensler i, noen Tom & Jerry-plaster, tre penner og fire svarte tusjer, en liten tegneblokk, mobiltelefon, kamera, to minnepenner, en mappe med jobbdokumenter, noen løse fotografier, et portrett av John Lennon laget av metalltråd, en mygg av metalltråd, en nøkkelring med kaptein Sabeltann, en eh, ettellerannet, med innspilte lyder(vannlyder - ikke spør...), en sikring, to regninger og en vissen løvetann jeg fikk av min sønn her forleden. Jah, det var visst alt.

Jeg tror du har en veldig stor veske :-)

Skrevet

Jeg tror du har en veldig stor veske :-)

Stor? Den er enorm! Kan fungere som koffert i nødsfall;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...