Gå til innhold

FU: Hva har du i vesken??

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Stor? Den er enorm! Kan fungere som koffert i nødsfall;-)

Det tror jeg virkelig, malekoster, mappe med dokumente og metalltrådbilde. Ler med tanke på om den ble frastjålet. Tenk uttrykkrt på den som tok den når han åpna den. Joda, jeg vet at det er krise å bli frastjålet noe, men ansiktet til tyven da...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• mariaflyfly

5

• kaffepiken

4

• Sofline

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Jeg hører til de som ikke bruker veske - men stapper lommebok, nøkler, telefon, lebepomade og som oftest mp3-spilleren i jakkelommene.

Og om sommeren når du ikke har jakke? Og ikke skal ha med deg stelleveska heller...? :P

Skrevet

Har skulderveske med: laptop, strømadapter, kamera, mp3-spiller, to lepomader, håndkrem, OB, mascara, øyenskygge, penn, liten ekstralomme med ledninger til mp3/mobil/kamera, matpakke, allergitabletter og øyendråper.

Gjør stort sett som annegunn; lommebok, nøkler, lepomade, mobil og en sjelden gang mp3-spilleren går rett i jakkelomma.

Skrevet

Ok, men ikke bruk det mot meg? ;-)

Sprengt lommebok. Glidelåsen har røket, så myntene ligger og skrangler i bunnen av veska sammen med filofaxen, et krusifiks (for good luck), en lebepomade, leppestift, negleklipper, plastpose med tre malepensler i, noen Tom & Jerry-plaster, tre penner og fire svarte tusjer, en liten tegneblokk, mobiltelefon, kamera, to minnepenner, en mappe med jobbdokumenter, noen løse fotografier, et portrett av John Lennon laget av metalltråd, en mygg av metalltråd, en nøkkelring med kaptein Sabeltann, en eh, ettellerannet, med innspilte lyder(vannlyder - ikke spør...), en sikring, to regninger og en vissen løvetann jeg fikk av min sønn her forleden. Jah, det var visst alt.

Metalltrådbilde av John Lennon? Det var en original ting å gå rundt med i vesken :o)

Skrevet

Du, hvorfor to par sokker? hehe

Jeg bruker ikke veske for øyeblikket. Ble så lei av den jeg hadde at den fløy rett vest. Har alltid med meg lommebok og mobil og selvfølgelig bilnøklene :) Må kjøpe meg ny veske ja...

Mye rart man putter oppi der sånn i forbifarten.. Jeg slang oppi ekstra sokker i veska i tilfelle jeg skulle få lyst til å bytte sokker etter jobb. Og så har jeg visst glemt at det første paret lå der, og puttet oppi ett par til.. :o)

Skrevet

Min veske er genial! Den har innebygd lommebok og er bitte liten. Så liten faktisk, at det ikke er plass ti alskens rot.

Den inneholder typisk lommebok-ting som førerkort, bankkort og slikt, penger og noen kvitteringer. Pluss en lypsyl.

Mobil-lomme på utsiden (ikke plass til telefonen inni :-)

Sånn veske hadde jeg før. Helt til jeg plutselig ble irritert over at jeg ikke kunne putte noe ekstra dill i den - og så kjøpte jeg en romslig en. Ser ikke bort fra at jeg etter hvert finner ut at jeg må ha en liten en igjen, når jeg begynner å irritere meg over dilldall...

Skrevet

Og om sommeren når du ikke har jakke? Og ikke skal ha med deg stelleveska heller...? :P

Det er glidelåslomme på OTH'en :P

Skrevet

Har skulderveske med: laptop, strømadapter, kamera, mp3-spiller, to lepomader, håndkrem, OB, mascara, øyenskygge, penn, liten ekstralomme med ledninger til mp3/mobil/kamera, matpakke, allergitabletter og øyendråper.

Gjør stort sett som annegunn; lommebok, nøkler, lepomade, mobil og en sjelden gang mp3-spilleren går rett i jakkelomma.

*dulte*

Husker du at jeg har invitert deg på et glass rødvin og et slag backgammon?

Skrevet

Plaster, nøkler, parfyme, lommebok, lipgloss, kvitteringer, batteri, flaskeåpner, kajal, penn, gratulasjonskort, kleenex, ankelstrømper, tippemappe, Fishermans friend, gavekort,

Skrevet

*dulte*

Husker du at jeg har invitert deg på et glass rødvin og et slag backgammon?

Mm. *nikker* :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...