candyqueen_83 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Glemte å skrive inn forrige fredag og det var det visst flere som gjorde Startvekt: 74.7 kg To uker siden: 71 kg I dag: 70 kg Bare 1 kg på to uker, men det går hvertfall nedover ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har gått ned 200 gram siste uka, 300 gram uka før. Du har all grunn til å være fornøyd . Jeg vet ikke om jeg skal ned så mye mer nå. Det må bli maks 1 kg til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har gått ned 200 gram siste uka, 300 gram uka før. Du har all grunn til å være fornøyd . Jeg vet ikke om jeg skal ned så mye mer nå. Det må bli maks 1 kg til. Men jeg skal ned 8-9 kg til så hadde vært fint om det gikk fortere ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 59,6 kg, altså på stedet hvil, men etter de siste ukers kakegilder er det jaggu ikek til å tro! ) I tillegg har jeg overhode ikke energi og overskudd til å komme meg ut eller trene hjemme om dagen. Vondt i hals og svelg, vondt i musklene og ute av form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.