Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes meg! Nei, jeg kunne definitivt ikke hatt noe sånt! Hvordan henger den på plass i det hele tatt?

Skrevet

Rapporten fra journalisten som hadde testet den var fornøyelig lesning.

Skrevet

Uff da :-)

Fikk en sånn ekkel assosiasjon til gamledagenes "Herre med sele og sprut"... *usj*

Skrevet

Uff da :-)

Fikk en sånn ekkel assosiasjon til gamledagenes "Herre med sele og sprut"... *usj*

Hæ? Hva er "herre med sele og sprut"????

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Den så forferdelig ubehagelig ut! Kan ikke skjønne at man skal kunne bevege seg helt fritt med en sånn 'klype' på seg.

Skrevet

Den så forferdelig ubehagelig ut! Kan ikke skjønne at man skal kunne bevege seg helt fritt med en sånn 'klype' på seg.

Nei jeg tror neppe den var behagelig :)

Skrevet

Hjelpes meg! Nei, jeg kunne definitivt ikke hatt noe sånt! Hvordan henger den på plass i det hele tatt?

ståltråd kanskje? Sånn spilesak som man har i BH, MEN ærlig talt, det får da være måte på hehe

Skrevet

Nei, det ser ikke særlige "meg" ut. Den vil jo synes uansett om bukse kommer langt nok ned, og da ser det mer kledelig ut med en vanlig truse eller g-streng vil jeg tro.

Skrevet

Nei, det ser ikke særlige "meg" ut. Den vil jo synes uansett om bukse kommer langt nok ned, og da ser det mer kledelig ut med en vanlig truse eller g-streng vil jeg tro.

Den så i tillegg hard ut! nei huffameg :)

Skrevet

Den så i tillegg hard ut! nei huffameg :)

Ja, litt som en pinne mellom bena. Lekkert... :-)

Skrevet

Hæ? Hva er "herre med sele og sprut"????

En sexleke av den litt tilårskomne sorten ;-)

Broren min truet med å kjøpe en til 18-årsdagen min, og jeg ble kjempeglad og lettet da jeg fikk nytt sengetøy istedet, hehe.

Gjest togli
Skrevet

Nei, huff.. Jeg hadde heller vært naken under kjolen!

Skrevet

Hvem er det for en galning som har funnet opp et slikt torturredskap da?? Tror ikke det er noe for meg, nei..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...