Gjest Androdine Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vært en grusom dag. Kontaktet psykiatrisk poliklinikk for å få tak i psykiateren min. Han var på reise. Snakket med psykiatrisk sykepleier, roet der og da, men etterpå tok det seg opp igjen. Dro til legen, som spurte om jeg ville innlegges. Pga forhold til en maktperson, så tør jeg ikke legges inn, for der er andre personer med makt man møter som kan bruke det mot en. Legen min fastholdt at jeg IKKE skulle få noe beroligende, han mente ikke det var noen løsning. Og så sa han at han ikke kunne skrive ut resepter til meg fordi han kun skulle ta seg av det somatiske. Jeg nærmest flyktet der i fra, mistet totalt fatningen og sa jeg ville bytte lege. Da jeg kom inn i bilen så mistet jeg totalt kontrollen og begynte å hulke. Ringte til psykiatrisk sykepleier igjen men hjalp ikke å prate. Hun henviste meg til legevakta som jeg har vært på så mange ganger siste tre ukene. Der kom jeg til samme lege som hadde bedt meg ta kontakt med fastlegen i går. Han var ikke noe hyggelig. Jeg begynte å gråte og sa at jeg følte at jeg står mellom barken og veden, og at det er dumt at ikke behandlingsapparatet kan hjelpe tilstrekkelig slik at jeg må oppsøke legevakten. Da sa han plutselig etternavnet mitt og så sa han at jeg er helt på jordet og at jeg trengte ikke være aggressiv mot han. Jeg opplevde meg ikke aggressiv da, men irritabel og frustrert. Det såret meg mye det han sa, følte meg liksom irrettesatt og skamfølelsen min blomstret. Og selvforakten. Så det var min dag. Jeg tror ikke det er vits i å kunne stole på å få hjelp når det står på som verst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/277602-panicattack-2-skulle-ikke-dette-virke-snart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.