Gjest setter stor pris på svar Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg skal nå begynne på et attføringstiltak to ganger i uka. Har forstått det slik at jeg ikke mottar attføringpenger hvis jeg drar på ferie. Men er det slik at jeg ikke mottar attførinspenger for alle de dagene jeg er på ferie, eller at jeg ikke mottar attføringspenger kun for de dagene jeg er på attføringstiltaket? Noen som vet? 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 For meg var det slik at jeg måtte krysse av alle dager så lenge jeg fulgte attføringstiltaket. Jeg hadde kveldsundervisning en kveld i uka, men fylte ut alle dager. Også "ferier", så lenge du ikke går glipp av opplegget du skal følge. (For meg var det et kurs, ikke en jobb.) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg tar høgskolefag som attføring. Selv om jeg har fri fra høgskolen fra medio mai til slutten av august skal jeg likevel føre på at jeg er på tiltak. 0 Siter
Blésha Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Så lenge du ikke går glipp av de dagene du skulle vært på tiltaket, blir du ikke trukket for det. Reiser du imidlertid bort en hel uke, får du jo ikke vært på tiltaket, og da mister du støtten for de dagene. Jeg skal være tilgjengelig for NAV Arbeid og kontaktpersonen min når som helst, mandag-fredag, så om jeg blir kontaktet for et møte el.lignende skal jeg i teorien avlyse alt annet og stille opp. Likevel, kontaktpersonen min sier at jeg naturligvis skal ha litt sommerferie jeg også. Da jeg var i arbeidspraksis, fikk jeg også byttet arbeidsdag to ganger, så jeg kunne reise på tur med familien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.