Gå til innhold

Attføring

Gjest setter stor pris på svar

Anbefalte innlegg

Gjest setter stor pris på svar
Skrevet

Jeg skal nå begynne på et attføringstiltak to ganger i uka. Har forstått det slik at jeg ikke mottar attføringpenger hvis jeg drar på ferie. Men er det slik at jeg ikke mottar attførinspenger for alle de dagene jeg er på ferie, eller at jeg ikke mottar attføringspenger kun for de dagene jeg er på attføringstiltaket? Noen som vet?

Gjest Happiness
Skrevet

For meg var det slik at jeg måtte krysse av alle dager så lenge jeg fulgte attføringstiltaket.

Jeg hadde kveldsundervisning en kveld i uka, men fylte ut alle dager. Også "ferier", så lenge du ikke går glipp av opplegget du skal følge.

(For meg var det et kurs, ikke en jobb.)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tar høgskolefag som attføring. Selv om jeg har fri fra høgskolen fra medio mai til slutten av august skal jeg likevel føre på at jeg er på tiltak.

Skrevet

Så lenge du ikke går glipp av de dagene du skulle vært på tiltaket, blir du ikke trukket for det. Reiser du imidlertid bort en hel uke, får du jo ikke vært på tiltaket, og da mister du støtten for de dagene. Jeg skal være tilgjengelig for NAV Arbeid og kontaktpersonen min når som helst, mandag-fredag, så om jeg blir kontaktet for et møte el.lignende skal jeg i teorien avlyse alt annet og stille opp. Likevel, kontaktpersonen min sier at jeg naturligvis skal ha litt sommerferie jeg også. Da jeg var i arbeidspraksis, fikk jeg også byttet arbeidsdag to ganger, så jeg kunne reise på tur med familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...