orpah Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 I helgene har jeg pleid å skeie ut rimelig mye med godterier og gjerne øl og vin i tillegg. Men nå slanker jeg meg da. Og det gikk greit å ikke handle snacks eller liknende. Men jeg angrer litt da. Altså jeg hadde hatt lyst på noe "kos" nå .Blilr ikke det samme med minigulrøtter liksom. Men samtidig er jeg glad jeg ikke kjøpte det.Bare for å ha det i skapene .Nå må jeg ut igjen om jeg absoslutt vil skeie ut og det er litt mer jobb da. Enn om det hadde ligget i skapene mine. Så jeg har funnet ut at tilgjengelighet er ekstremt viktig for meg. Det å prøve å ikke ha det jeg ikke skal spise i huset er nøkkelen. Tror man bare lurer seg selv om man tenker slik at jeg bare vil ha det i huset og sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det nytter ikke å ha det liggende og tro at jeg ikke spiser det nei. Til en viss grad klarer jeg å unngå det som ligger i fryseren, men etter at jeg fikk micro så.... *Sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.