Gjest oppusser Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hvor kan man få kjøpt rimelig maling? Jeg tenker på andre steder enn i maleforretninger... i Tr.heim... 0 Siter
Gjest oppusser Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Er Jernia billig på noe? Jeg vet faktisk ikke, men det er den nærmeste butikken fra der jeg bor... Ellers er det vel bare vanlige malebutikker i sentrum av tr.heim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Jeg vet faktisk ikke, men det er den nærmeste butikken fra der jeg bor... Ellers er det vel bare vanlige malebutikker i sentrum av tr.heim. Men er Jernia billigere enn Østerlies på den andre siden av gata? Har handlet en del på Østerlies jeg, elsker den butikken! Der jobber det skikkelige fagfolk og det setter jeg pris på når det er noe jeg lurer på. 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hør med maleforretningen om de har noen feilblandinger. De selger de ganske billig. Så får du håpe det finnes en farge du liker da Jeg kjøpte ti liter knallgod maling for 300kr her om dagen på den måten. (skal male verandagulvet) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.