Gå til innhold

Holde inne magen

Anbefalte innlegg

Gjest mageline
Skrevet

Skal til fest om en uke og vurderer å kjøpe meg en kjole. siden jeg har lagt på meg må jeg holde magen inne også. Hva skal jeg spørre om i undertøysforretninger for å holde magen inne? Beklager at jeg er så grøn.

Skrevet

Spør om de har noe å anbefale for deg, til å holde inne magen.

Det kan være body, korsettlignende, strømpebukse, truse, mye rart.

Skrevet

Hold-in-truse rett og slett. :o)

Eller strømpebukse. Man får dem også i sånne shorts. Dytter inn magen og strammer opp rumpa ;)

Gjest Happiness
Skrevet

Stol på meg på dette området, for dette har jeg gjort til den reneste vitenskap:o)

Den beste investering når det gjelder å 1)holde oppe baken og 2)holde magen inne er, etter min erfaring, å kjøpe Falke strømpebukse. Den med holdineffekt. Den er fantastisk. Den er veldig sterk og kan brukes mange ganger. Koster 160 kroner men er verdt hvert øre. Den har en strikk i magen som ikke skjærer seg inn, noe som er gunstig hvis valkene forflytter seg oppover:o), og det er også bra med den strømpebuksa. Det eneste litt dumme er at den har en søm framme som kan ses hvis kjolen er av et veldig tynt stoff.

Jeg bruker kun disse strømpebuksene, og du må gå på spesialforretning for å få tak i den.

Det er komisk hvilken entusiasme jeg klarer å frambringe over noe slikt som en strømpebukse..

Skrevet

Hold-in-truse rett og slett. :o)

*Huff* Det brukte jeg etter en graviditet første gang jeg var på byen......Himmelske hav så pinlig. Jeg satt på fanget til en venn og plutselig så sklir jeg ned og skjørtet opp!!! Forferdelig hehe Den hold-in buksa var glatt!

Skrevet

Stol på meg på dette området, for dette har jeg gjort til den reneste vitenskap:o)

Den beste investering når det gjelder å 1)holde oppe baken og 2)holde magen inne er, etter min erfaring, å kjøpe Falke strømpebukse. Den med holdineffekt. Den er fantastisk. Den er veldig sterk og kan brukes mange ganger. Koster 160 kroner men er verdt hvert øre. Den har en strikk i magen som ikke skjærer seg inn, noe som er gunstig hvis valkene forflytter seg oppover:o), og det er også bra med den strømpebuksa. Det eneste litt dumme er at den har en søm framme som kan ses hvis kjolen er av et veldig tynt stoff.

Jeg bruker kun disse strømpebuksene, og du må gå på spesialforretning for å få tak i den.

Det er komisk hvilken entusiasme jeg klarer å frambringe over noe slikt som en strømpebukse..

*flirer*

skal jammen sjekke ut den derre strømpebuksa ;-)

Skrevet

*Huff* Det brukte jeg etter en graviditet første gang jeg var på byen......Himmelske hav så pinlig. Jeg satt på fanget til en venn og plutselig så sklir jeg ned og skjørtet opp!!! Forferdelig hehe Den hold-in buksa var glatt!

*lol* :-)

Skrevet

Beklager, jeg klarte ikke dy meg... :-)

Skrevet

Beklager, jeg klarte ikke dy meg... :-)

Det er så greit atte. Jeg har ledd masse av den episoden ;) Ikke da, men i ettertid!

Skrevet

*lol*

Bridget Jones har også dårlige erfaringer med slik truse! ;-)

Skrevet

*lol*

Bridget Jones har også dårlige erfaringer med slik truse! ;-)

haha, godt jeg ikke er alene om det da :)

Skrevet

Kjenner noen som gjerne kunne tenke seg å få tak i sånn strømpebukse. Hvor er spesialforretningene man får tak i den fra?

Gjest togli
Skrevet

Kjenner noen som gjerne kunne tenke seg å få tak i sånn strømpebukse. Hvor er spesialforretningene man får tak i den fra?

Sikker på det er venninna di som skal ha den?? *erte*

;-)

• 4 uker senere...
Skrevet

;-)

Ja, det er jeg sikker på. Jeg selv har egentlig nesten ikkeno' å holde inne.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;-)

Det er nok til venninna. Vi som har sett bilde av Blesha vet at hun bare er en tynn liten flis ;-)

Gjest togli
Skrevet

Det er nok til venninna. Vi som har sett bilde av Blesha vet at hun bare er en tynn liten flis ;-)

Okei da, jeg tror deg :-)

Gjest togli
Skrevet

Ja, det er jeg sikker på. Jeg selv har egentlig nesten ikkeno' å holde inne.

Ulvinnen har gått god for deg også, så jeg stoler på det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...