Gå til innhold

Hva med dette?

Anbefalte innlegg

Gjest grøss
Skrevet

Det har stått en annonse i lokalavisen vår noen ganger nå, det står:

"Ønsker å kjøpe undertøy som jenter og damer ikke vil ha lenger og gjerne tights? Ring eller send melding på 41-----"

Hva tenker dere om dette?

Gjest grøss
Skrevet

KVALMT!

Har mest lyst til å sende ham noen sinte meldinger på sms, men bare at jeg har ikke lyst til å gi mitt nummer til et slikt menneske.

Skrevet

Har mest lyst til å sende ham noen sinte meldinger på sms, men bare at jeg har ikke lyst til å gi mitt nummer til et slikt menneske.

Nei, ikke send noe til han! Ring heller lokalavisa å hør hva de holder på med

Skrevet

Nei, ikke send noe til han! Ring heller lokalavisa å hør hva de holder på med

Det samme hadde jeg gjort...

Skrevet

Det er mange rare folk, og ikke skjønner jeg hva som er så stas med gamle truser.

Men han om det. Jeg har da hørt om mye verre ting som folk er opptatt av og tennes på. I går f eks, så jeg et program på Discovery om Fred og Rose West.

Noen brukte truser blir bare småtterier da.

Skrevet

Det er mange rare folk, og ikke skjønner jeg hva som er så stas med gamle truser.

Men han om det. Jeg har da hørt om mye verre ting som folk er opptatt av og tennes på. I går f eks, så jeg et program på Discovery om Fred og Rose West.

Hvem er det?

Gjest Timiti
Skrevet

Har du lest "Barna i dødens hus"? Fæl, men bra, bok.

Gjest Timiti
Skrevet

Hvem er det?

"Fred og Rosemary West

Ekteparet Fred og Rosemary West er blant de mest notoriske seriemorderne i britisk historie. De bortførte, torturerte, voldtok og drepte et ukjent antall kvinner over en periode på hele 20 år. Mange av ofrene ble begravd i hagen ved deres bolig i Cromwell Street i Gloucester.

Fred West begikk selvmord i november 1995 før han måtte stå til ansvar for tiltalen om 12 drap, blant disse var hans første kone og eldste datter. Rose West ble dømt for ti av drapene, og soner livstidsdommen i Holloway-fengselet i London".

Skrevet

Hvem er det?

Britisk ektepar og seriemordere i en meget presseomtalt sak for kanskje 12-15 år siden. han tok selvmord i fengslet før saken kom opp, men hun ble dømt for mange drap - førts og fremst på unge jenter som de utnyttet i sadistiske sexleker før de drepte dem og begravde dem i hagen, i kjelleren etc i huset sitt.

Kortversjon:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165089

Langversjon:

http://www.crimelibrary.com/serial_killers/weird/west/index_1.html

Skrevet

Har du lest "Barna i dødens hus"? Fæl, men bra, bok.

Nei, den har jeg ikke lest.

Tror ikke jeg klarer å lese bøker om barnemishandling:-(

Det er over 10 år siden jeg fikk i gave den Anne Holt-boka om barnehjemsbarn eller hva det er, og jeg har hittil ikke åpnet den en gang.

Skrevet

Kanskje vi kan sende alle gamle trusene vi har tenkt å kaste!

Skrevet

Britisk ektepar og seriemordere i en meget presseomtalt sak for kanskje 12-15 år siden. han tok selvmord i fengslet før saken kom opp, men hun ble dømt for mange drap - førts og fremst på unge jenter som de utnyttet i sadistiske sexleker før de drepte dem og begravde dem i hagen, i kjelleren etc i huset sitt.

Kortversjon:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165089

Langversjon:

http://www.crimelibrary.com/serial_killers/weird/west/index_1.html

Grøss og gru!

Skrevet

"Fred og Rosemary West

Ekteparet Fred og Rosemary West er blant de mest notoriske seriemorderne i britisk historie. De bortførte, torturerte, voldtok og drepte et ukjent antall kvinner over en periode på hele 20 år. Mange av ofrene ble begravd i hagen ved deres bolig i Cromwell Street i Gloucester.

Fred West begikk selvmord i november 1995 før han måtte stå til ansvar for tiltalen om 12 drap, blant disse var hans første kone og eldste datter. Rose West ble dømt for ti av drapene, og soner livstidsdommen i Holloway-fengselet i London".

*grøsser*

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Syns det er utrolig rart av redaksjonen i avisen å velge å sette annonsen på trykk.

Det er rett og slett ikke normalt å ønske å overta brukt undertøy.

Og å attpå sette mobilnr på trykk.....slike personer må jo beskyttes mot seg selv.

Skrevet

Ikke fan om jeg sender dovremakko'en min dit!!!!!

Gjest Catwoman
Skrevet

KVALMT!

Hva får folk til å bli så totalt "nuts" som dette?? Morbid.

Gjest miss orange
Skrevet

Syns det er utrolig rart av redaksjonen i avisen å velge å sette annonsen på trykk.

Det er rett og slett ikke normalt å ønske å overta brukt undertøy.

Og å attpå sette mobilnr på trykk.....slike personer må jo beskyttes mot seg selv.

Det første som slår meg at her er det noen som er ute og mobber en kamerat. At annonsa er fake altså, med mobilnummeret til en intetanende stakkar. Kanskje jo utrekningslaggreier.

Skrevet

Det er da vel uskyldig nok. Bare en som har en - for de fleste av oss - noe merkelig fetisj. Dog litt merkelig om den er trykket i en lokalavis da. Heller sterkt til å tro at det kan være en utdrikkingsølag-spøk eller noe ja.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Det første som slår meg at her er det noen som er ute og mobber en kamerat. At annonsa er fake altså, med mobilnummeret til en intetanende stakkar. Kanskje jo utrekningslaggreier.

Det er det stor sansynlighet for. Men uansett.....når det gjelder den type annonse må vel lokalavisa vise såpass skepsis at de ikke trykker sånt, vel?De har vel regler for hva som er lov å trykke, og også dette du skriver at det kan være noen som driver ap med andre, burde de også tenke på som en stor mulighet.

Et tlf-nr vil jo identifisere "noen" .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...