morsan Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Snakker da om utgivelsen av albumet Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, og takk til A-magasinet som gjorde meg oppmerksom på det! :-) Dagen har blitt markert ved at jeg spilte plata på full guffe mens jeg lagde middag! :-) 0 Siter
sant å si Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil ) Og cirka 20 år siden jeg "oppdaget" plata..en magisk opplevelse! Ikke minst den hvirvlende magiske sirkusmusikken på Mr Kite *drømme* :-) 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Skrevet 2. juni 2007 Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil ) Og cirka 20 år siden jeg "oppdaget" plata..en magisk opplevelse! Ikke minst den hvirvlende magiske sirkusmusikken på Mr Kite *drømme* :-) "Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil )" Det er riktig, men det er 40 år siden plata ble gitt ut! ;-) Spm jeg også skriver;-) 0 Siter
sant å si Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 "Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil )" Det er riktig, men det er 40 år siden plata ble gitt ut! ;-) Spm jeg også skriver;-) Åjada! Var ikke ment som en rettelse til deg ) 40 år siden plata kom, og 60 år siden bandet lærte å spelle ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 En av tidenes beste album! Og min første musikalske forelskelse. 0 Siter
morsan Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 En av tidenes beste album! Og min første musikalske forelskelse. Jeg oppdaget nok albumet først mye enere - var nok mest opptatt av mors byssing 1. juni 1967! ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg oppdaget nok albumet først mye enere - var nok mest opptatt av mors byssing 1. juni 1967! ;-) Det stemmer forsåvidt for meg og. Fikk albumet til jul i 1977 eller -78. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.