Gå til innhold

It was 40 years ago today! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker da om utgivelsen av albumet Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band, og takk til A-magasinet som gjorde meg oppmerksom på det! :-)

Dagen har blitt markert ved at jeg spilte plata på full guffe mens jeg lagde middag! :-)

Skrevet

Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil :o)

Og cirka 20 år siden jeg "oppdaget" plata..en magisk opplevelse! Ikke minst den hvirvlende magiske sirkusmusikken på Mr Kite *drømme*

:-)

Skrevet

Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil :o)

Og cirka 20 år siden jeg "oppdaget" plata..en magisk opplevelse! Ikke minst den hvirvlende magiske sirkusmusikken på Mr Kite *drømme*

:-)

"Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil :o)"

Det er riktig, men det er 40 år siden plata ble gitt ut! ;-) Spm jeg også skriver;-)

Skrevet

"Joa, men strengt tatt er det jo 60 år siden Pepper lærte bandet å spille, hvis jeg ikke husker feil :o)"

Det er riktig, men det er 40 år siden plata ble gitt ut! ;-) Spm jeg også skriver;-)

Åjada! Var ikke ment som en rettelse til deg :o)

40 år siden plata kom, og 60 år siden bandet lærte å spelle ;-)

Skrevet

En av tidenes beste album! Og min første musikalske forelskelse.

Skrevet

En av tidenes beste album! Og min første musikalske forelskelse.

Jeg oppdaget nok albumet først mye enere - var nok mest opptatt av mors byssing 1. juni 1967! ;-)

Skrevet

Jeg oppdaget nok albumet først mye enere - var nok mest opptatt av mors byssing 1. juni 1967! ;-)

Det stemmer forsåvidt for meg og. Fikk albumet til jul i 1977 eller -78.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...