Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 15 år, Når bør han være inne i hverdager og i helger? Jeg har 2130 hverdager, og 2330 i helgene. Alle andre får jo være ute myyyyyye lengre. Er det riktig?

Skrevet

Kan du ikke høre litt rundt med andre foreldre?

Jeg tror jeg hadde tatt et par telefoner og orientert meg litt, hvis jeg var usikker...

Skrevet

Dine tider er bra nok i massevis, jeg synes du er raus med han. Min sønn er ikke så mye ute på kveldene, om han er så henter jeg han når kl er rundt midnatt. Jeg skal gjerne sove sjøl også. Det har aldri vært problem med han sånn, noen ganger sover han over hos kompis.

Skrevet

Dine tider er bra nok i massevis, jeg synes du er raus med han. Min sønn er ikke så mye ute på kveldene, om han er så henter jeg han når kl er rundt midnatt. Jeg skal gjerne sove sjøl også. Det har aldri vært problem med han sånn, noen ganger sover han over hos kompis.

Han får ikke henge gatelangs. Han er ansvarsfull og grei, enda ;)

Skrevet

Jeg tviler på at andre får lov til å være ute mye lenger. Jeg har en bror på 14 år, og han skal være inne til rundt 21-tiden på hverdager, og rundt 21.30-22 i helgene.

Ta en ringerunde til de andre foreldrene, men ikke gi deg selv om det viser seg at de får lov til å være oppe til langt på natt. Det har han uansett ikke godt av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...