Gå til innhold

Bipolar ung ufør men midellaldrende?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg fikk diagnosen bipolar 2 etter utredning av fastlege, spes. i sosial/samfunnsmedisin og spes. i psykiartri i en alder av 52. Begge mener at jeg har hatt denne lidelsen siden tennårene. Jeg ble uføretrygdet da trydgekontorets lege var enig i dette pga at jeg aldri har kunnet ha fast jobb pga av diagnosen. Bør jeg da søke om ung ufør etter din mening, noe fastlegen annbefaler ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277631-bipolar-ung-uf%C3%B8r-men-midellaldrende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest knurr og grrrr

Er det ikke da slik at hvis du blir ung ufør, at du da vil få ett klekkelig beløp tilbakebetalt? Jeg fikk det iallefall, men det er en del år siden, men hadde sjekket om dette var jeg deg.

Slik var det før, men ikke nå lenger. Hadde jeg søkt om uføretrygd LITT før hadde jeg fått tilbakebetalt. Aaarrrgh!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...