pekkaline Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Men denne var litt drøy. Det var altså ikke bare meg som reagerte på dette. (Hadde et innlegg her om dagen). Skal det bli så villt at man tyr til slike metoder?? neitakk... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140406 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Ser du har vært veldig aktiv her i kveld:o) Håper du har funnet senga nå, det har ikke jeg. Har mistet kartet, hehe. Men skal ikke spore av slik jeg. 0 Siter
en mann Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Kanskje det opprinnelig ikke var spøk. Så ble det for mye spetakkel til at de kunne gjennomføre programmet. Da hadde det vært pinlig å gå ut med beklagelse. I stedet sier de det var spøk og berger maska. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Kanskje det opprinnelig ikke var spøk. Så ble det for mye spetakkel til at de kunne gjennomføre programmet. Da hadde det vært pinlig å gå ut med beklagelse. I stedet sier de det var spøk og berger maska. Ja du er inne på noe der, jeg var også inne på tanken.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.