Gå til innhold

Sa ja til kattunge, men alt er kaos nå

Anbefalte innlegg

Gjest Tiger skal han hete?
Skrevet

Var og så på en kattunge, ble forelska og sa jeg ville ha den. Men livet mitt er et kaos nå og leiigheta ser ut som en svinesti. skal egentlig hente den i dag. Er kjempe ambvivalent og vet ikke hva jeg skal gjøre. har ikke kontaktet eierne ennå...innspill..pliis??

Har en voksen hunkatt fra før, er også redd det vil bli uro i heimen. Men har innerst inne lyst på den kattungen og er innstilt på å rydde og fikse her. Og jeg er veldig kjærlig og glad i katter. Og har behov for å ta meg av noen, så jeg tar godt var på katten jeg har. Men lurer på om man blir mer "låst" av to enn en katt?

innspill ønskes..thanks ;)

Skrevet

Mer låst blir du ikke. På det området spiller det liten rolle om du har en eller to katter. Men mer uro i leiligheten kan det bli dersom kattene ikke kommer overens med hevrandre. Men har du tenkt nøye gjennom dette? At du har en katt du må ta deg av i kanskje 10 år framover?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Stopp dette!

Du bør ikke ha flere katter. Jfr andre innlegg fra deg.

Skrevet

Stopp dette!

Du bør ikke ha flere katter. Jfr andre innlegg fra deg.

Har allerede tatt i mot den. Kan jeg levere den tilbake?

Gjest D*lilith
Skrevet

Har allerede tatt i mot den. Kan jeg levere den tilbake?

Det kan du..

Skrevet

Det kan du..

Men jeg VIL ikke...nå får jeg jo snart hjelp fra hjemmehjelp, og jeg skal rydde huset i dag. Mat har dem, rent vann og dokasse. Voksenpusen er ute hele dagene og nyter fineværet. Det er en skog utenfor her. Jeg bor sånn til at kattene kan gå inn og ut av verandadøra mi. Bor i første etasje. Og katten som jeg fikk for 2,5 år siden har blitt til en nyydelig, kjempesnill og søt katt. Og hun legger seg på magen min hver gang jeg er lei meg. Vi er veldig glad i hverandre :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Men jeg VIL ikke...nå får jeg jo snart hjelp fra hjemmehjelp, og jeg skal rydde huset i dag. Mat har dem, rent vann og dokasse. Voksenpusen er ute hele dagene og nyter fineværet. Det er en skog utenfor her. Jeg bor sånn til at kattene kan gå inn og ut av verandadøra mi. Bor i første etasje. Og katten som jeg fikk for 2,5 år siden har blitt til en nyydelig, kjempesnill og søt katt. Og hun legger seg på magen min hver gang jeg er lei meg. Vi er veldig glad i hverandre :)

Ehe...okey.

Det er jo du som må avgjøre dette,lykke til :)

Gjest ikke bare-bare å være kattemor/dyrevenn
Skrevet

Neste gang bør du huske på at også katter krever sitt! Ikke ta for lett på sånne oppgaver!Krever sitt å ha dyr og,selv om altfor mange ser enkelt på det!!

Ikke bli enda en dårlig katte-eier,de er det altfor mange av!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...