Gjest Tiger skal han hete? Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Var og så på en kattunge, ble forelska og sa jeg ville ha den. Men livet mitt er et kaos nå og leiigheta ser ut som en svinesti. skal egentlig hente den i dag. Er kjempe ambvivalent og vet ikke hva jeg skal gjøre. har ikke kontaktet eierne ennå...innspill..pliis?? Har en voksen hunkatt fra før, er også redd det vil bli uro i heimen. Men har innerst inne lyst på den kattungen og er innstilt på å rydde og fikse her. Og jeg er veldig kjærlig og glad i katter. Og har behov for å ta meg av noen, så jeg tar godt var på katten jeg har. Men lurer på om man blir mer "låst" av to enn en katt? innspill ønskes..thanks 0 Siter
rose23 Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Mer låst blir du ikke. På det området spiller det liten rolle om du har en eller to katter. Men mer uro i leiligheten kan det bli dersom kattene ikke kommer overens med hevrandre. Men har du tenkt nøye gjennom dette? At du har en katt du må ta deg av i kanskje 10 år framover? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Stopp dette! Du bør ikke ha flere katter. Jfr andre innlegg fra deg. 0 Siter
Gjest Tiger skal han hete? Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Stopp dette! Du bør ikke ha flere katter. Jfr andre innlegg fra deg. Har allerede tatt i mot den. Kan jeg levere den tilbake? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Har allerede tatt i mot den. Kan jeg levere den tilbake? Det kan du.. 0 Siter
Gjest Tiger skal han hete? Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Det kan du.. Men jeg VIL ikke...nå får jeg jo snart hjelp fra hjemmehjelp, og jeg skal rydde huset i dag. Mat har dem, rent vann og dokasse. Voksenpusen er ute hele dagene og nyter fineværet. Det er en skog utenfor her. Jeg bor sånn til at kattene kan gå inn og ut av verandadøra mi. Bor i første etasje. Og katten som jeg fikk for 2,5 år siden har blitt til en nyydelig, kjempesnill og søt katt. Og hun legger seg på magen min hver gang jeg er lei meg. Vi er veldig glad i hverandre 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Men jeg VIL ikke...nå får jeg jo snart hjelp fra hjemmehjelp, og jeg skal rydde huset i dag. Mat har dem, rent vann og dokasse. Voksenpusen er ute hele dagene og nyter fineværet. Det er en skog utenfor her. Jeg bor sånn til at kattene kan gå inn og ut av verandadøra mi. Bor i første etasje. Og katten som jeg fikk for 2,5 år siden har blitt til en nyydelig, kjempesnill og søt katt. Og hun legger seg på magen min hver gang jeg er lei meg. Vi er veldig glad i hverandre Ehe...okey. Det er jo du som må avgjøre dette,lykke til 0 Siter
Gjest ikke bare-bare å være kattemor/dyrevenn Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Neste gang bør du huske på at også katter krever sitt! Ikke ta for lett på sånne oppgaver!Krever sitt å ha dyr og,selv om altfor mange ser enkelt på det!! Ikke bli enda en dårlig katte-eier,de er det altfor mange av!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.