Gå til innhold

Kjærlighet mellom student og ansatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på hva dere som leser dette tenker om det å innlede et forhold når jeg selv er student og den jeg liker jobber ved universitetet/høyskolen jeg går på? Skolen er veldig liten og samfunnet her er lite og gjennomsiktig. Jeg er masterstudent, 24 år, han jobber i IT-avdelingen, 36 år. Vi har ikke "gjort" noe enda, jeg vet ikke engang om han liker meg, men vi møtes relativt ofte og jeg føler det er noe på gang. Vil bare vite hva folk synes om dette før jeg gjør noe mer fremstøt. :-) Er dette "feil" siden han jobber ved samme insitusjon som jeg er student ved?

Skrevet

Kan ikke forstå hva som skal være så problematisk med det? Jeg synes du skal satse på kjærligheten:)

Gjest togli
Skrevet

Jeg _tror_ vel egentlig ikke dette er noe problem, så lenge han ikke underviser deg.

Gjest slik var det med meg også
Skrevet

Da jeg var student forelsket jeg meg i en av foreleserne. Nå har vi vært sammen i 7 år og har 2 barn. Men vi gikk forsiktig fram, ikke mange som visste om det i starten.

Gjest Elextra
Skrevet

Som foreleser og student kan det jo være litt problematisk, men selv det pleier å ordne seg om begge parter er voksne.

Når han jobber innen (praktisk) IT og dere således ikke har noen slik relasjon skjønner jeg ikke at det skulle være noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...