Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada, vi må få litt action her :)

Hva er det beste du har gjort i dag, dvs det du setter mest pris på å ha gjort?

Har vært å feiret turnsportens dag :) Det var kjempegøy å se turnerene i aksjon. Det var også musikk korps i store mengder der, de har også dagen i dag :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• jubalong70

4

• Dorthe

4

• annegunn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg lå og solte meg en hel halv time i fred fra ungene i dag...d va deilig d...(",)..

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe som helst utover å sove lenge, spise middag og brette sammen noen klær. Jeg burde nok fått noe mer ut av dagen...

Gjest prust
Skrevet

Jeg har vært i kirka og sett på naboene som giftet seg! blir alltid rørt i bryllup - og de var så fine, begge to :-)

Ellers har jeg sendt mellomste på leir for første gang - riktignok med mormor med - men det var litt spesielt ja!

Skrevet

Jeg har sittet i kveldssolen på gresset rett utenfor her med litt spekesinke, andepate og kald hvitvin, mens ettåringen har krabbet storfornøyd rundt på gresset og bablet 'kattikattikatt'.

Deilig med sommer :-)

Skrevet

Mens ungene var ute med en kompis og badet klarte jeg å la være å synke ned i en stol, men fikk ryddet og deretter støvsuget og vasket alle golvene (bortsett fra soverommene som jeg tar i morra), tatt av trekkene på den ene sofaen, vasket dem og tatt dem på igjen og skiftet på ungenes senger. :o)

Og nå skal jeg logge meg på Sparkjøp og bestille noen nye laken og vaskekluter. Fatter ikke hvor det har blitt av alle vaskeklutene mine!

Skrevet

Jeg har ryddet og kastet ubruelige leker, og vasket de nyfugede flisene på kjøkkenet noen ganger. Så er jeg i full gang med dagens trim. Skal opp i 20 tusen steg, har litt over 5000 igjen.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har sittet i kveldssolen på gresset rett utenfor her med litt spekesinke, andepate og kald hvitvin, mens ettåringen har krabbet storfornøyd rundt på gresset og bablet 'kattikattikatt'.

Deilig med sommer :-)

Heldige annegunn! :) Hvilken vin? *hvisker*

Skrevet

Heldige annegunn! :) Hvilken vin? *hvisker*

Det var en Puilly Fume, men jeg husker ikke hvilken - eller - jeg brydde meg ikke så mye om det....

Gjest Jackoline
Skrevet

Har fått vært ute en tur i dag og handlet litt. En må alltid handle litt i helgene. Fått ordnet litt forskjellig ting. Har hatt en fin dag.

Høres ut som om du også har hatt det.

Skrevet

Dette har vært en perfekt dag.

Jeg, mannen min og den yngste dro til byen, hørte på Jazz, dro fra utekafe til utekafe. Hele 3 kafeer faktsik;o) 4 hvis jeg skal regne med isbaren . Mye folk og liv i byen i dag.

Dro deretter hjem. Klippet plen og ordnet i hagen.Mange kaffepauser innimellom. Deilig å vite at man kan stå opp til en ny solfylt dag i morgen, uten ha arbeidsoppgaver hengende over seg. I morgen skal vi til Akershus festning på barnefestival med noen venner.

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg tok med sønnen min på 12 hit her:

http://www.vilvite.no/

Han hadde også med en klassekamerat. Mye lærerikt for barn, interressante saker.

Vi hadde 3 flotte timer på senteret.

Skrevet

Det har vært musikkens dag og jeg har vært ute og pilset etter råd fra SDD. Nå har jeg kommet hjem og det er fremdeles musikkens dag utenfor så jeg er glad jeg kom meg ut og fikk de halvliterne. Nå har jeg skalket alle vinduer slik at jeg slipper å høre dunkinga. Det har uansett vært en hyggelig dag :o)

Skrevet

Siden du skrev dette i går, så får jeg svare uti fra hva jeg gjorde i går.

Fredag kveld og til rundt 2.30 var jeg på fest!!! Og det er ganske nøyaktig 7 år siden sist jeg var på fest og drakk!

Så jeg er veldig fornød med at jeg drakk, ble litt full og hadde det kjempebra!!!

Ungene var hos svigers, så vi fikk sovet så lenge vi ville og ta det helt med ro på formiddagen. Helt fantastisk :)

Så nå kan jeg sikkert gå nye 7 år før jeg fester slik igjen :)

Skrevet

Siden du skrev dette i går, så får jeg svare uti fra hva jeg gjorde i går.

Fredag kveld og til rundt 2.30 var jeg på fest!!! Og det er ganske nøyaktig 7 år siden sist jeg var på fest og drakk!

Så jeg er veldig fornød med at jeg drakk, ble litt full og hadde det kjempebra!!!

Ungene var hos svigers, så vi fikk sovet så lenge vi ville og ta det helt med ro på formiddagen. Helt fantastisk :)

Så nå kan jeg sikkert gå nye 7 år før jeg fester slik igjen :)

Så fint at du fikk en fest og det var vel på tide da hehe 7 år er lang tid :) Det kan være litt deilig med den avslappende følelsen man får til det meste :) Hvordan var formen dagen derpå da?

Skrevet

Det har vært musikkens dag og jeg har vært ute og pilset etter råd fra SDD. Nå har jeg kommet hjem og det er fremdeles musikkens dag utenfor så jeg er glad jeg kom meg ut og fikk de halvliterne. Nå har jeg skalket alle vinduer slik at jeg slipper å høre dunkinga. Det har uansett vært en hyggelig dag :o)

Det er litt satselig med alle de korpsene. Jeg tror vi hadde seks korps som spilte gjennom gatene. 17Mai så har vi max to :) Det var sikkert fint med litt pils til også hehe

Skrevet

Jeg tok med sønnen min på 12 hit her:

http://www.vilvite.no/

Han hadde også med en klassekamerat. Mye lærerikt for barn, interressante saker.

Vi hadde 3 flotte timer på senteret.

Ja nytt og all ting jo. Kan tenke det var lærerikt!

Skrevet

Dette har vært en perfekt dag.

Jeg, mannen min og den yngste dro til byen, hørte på Jazz, dro fra utekafe til utekafe. Hele 3 kafeer faktsik;o) 4 hvis jeg skal regne med isbaren . Mye folk og liv i byen i dag.

Dro deretter hjem. Klippet plen og ordnet i hagen.Mange kaffepauser innimellom. Deilig å vite at man kan stå opp til en ny solfylt dag i morgen, uten ha arbeidsoppgaver hengende over seg. I morgen skal vi til Akershus festning på barnefestival med noen venner.

Det hørtes deiliog ut å dra fra sted til sted å kose seg . Ja de er mange fine utekafeer nå. Deilig med fint vær!

Skrevet

Har fått vært ute en tur i dag og handlet litt. En må alltid handle litt i helgene. Fått ordnet litt forskjellig ting. Har hatt en fin dag.

Høres ut som om du også har hatt det.

Ja ,det er godt med alt en får gjort :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...