Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ryddet og kastet ubruelige leker, og vasket de nyfugede flisene på kjøkkenet noen ganger. Så er jeg i full gang med dagens trim. Skal opp i 20 tusen steg, har litt over 5000 igjen.

Et skippertak altså, godt jobba!

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

19

• jubalong70

4

• Dorthe

4

• annegunn

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mens ungene var ute med en kompis og badet klarte jeg å la være å synke ned i en stol, men fikk ryddet og deretter støvsuget og vasket alle golvene (bortsett fra soverommene som jeg tar i morra), tatt av trekkene på den ene sofaen, vasket dem og tatt dem på igjen og skiftet på ungenes senger. :o)

Og nå skal jeg logge meg på Sparkjøp og bestille noen nye laken og vaskekluter. Fatter ikke hvor det har blitt av alle vaskeklutene mine!

Du har virkelig stått på! Det er noen ganger et tiltak, men jøss så godt det er å få ting unnagjort!

Skrevet

Jeg har sittet i kveldssolen på gresset rett utenfor her med litt spekesinke, andepate og kald hvitvin, mens ettåringen har krabbet storfornøyd rundt på gresset og bablet 'kattikattikatt'.

Deilig med sommer :-)

hehe, du vet hvordan man kan innrette seg :)

Skrevet

Jeg har vært i kirka og sett på naboene som giftet seg! blir alltid rørt i bryllup - og de var så fine, begge to :-)

Ellers har jeg sendt mellomste på leir for første gang - riktignok med mormor med - men det var litt spesielt ja!

I bryllup blir jeg også alltid rørt, de var sikkert fine :) Rart å sende avsted sine barn ja, hjem i kveld vel?

Skrevet

Det er litt satselig med alle de korpsene. Jeg tror vi hadde seks korps som spilte gjennom gatene. 17Mai så har vi max to :) Det var sikkert fint med litt pils til også hehe

Jeg har hørt på viser og fra nærmeste utested ble det spilt pop/rock :o)

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe som helst utover å sove lenge, spise middag og brette sammen noen klær. Jeg burde nok fått noe mer ut av dagen...

Ikke hver dag vi kan være like spreke :) Jeg måtte overlate pc til min sønn i går kveld (han sin streiker), så da ble det tv, og gjett om jeg blir trøtt, joda, så det ble tidlig kveld på meg i går. Det er godt med søvvn også.

Skrevet

Jeg har polert bilen.. :o)

Er riktig misunnelig :) Det må jeg også få gjort. Tenker den ble fin!

Skrevet

Jeg lå og solte meg en hel halv time i fred fra ungene i dag...d va deilig d...(",)..

Jøss ja det var lenge ;) Jeg husker at minuttene var dyrbare i småbarnstiden. Jeg brukte å si at jeg var på husmorferie om jeg kunne dra på butikken å handle uten barn :)

Skrevet

Jeg har hørt på viser og fra nærmeste utested ble det spilt pop/rock :o)

hehe, da er det greit om man liker musikken :)

Skrevet

hehe, da er det greit om man liker musikken :)

Og det er ikke allltid skal jeg love deg ;o)

Skrevet

Og det er ikke allltid skal jeg love deg ;o)

Nei den forstår jeg. Vi har noen nye naboer som spiller for hele bygda med anlegget sitt. Noen ganger er det ikke alltid like gøy.. Min datter danser etter musikken i stua og da er alle dører og vinduer lukket....Så volumet er høyt kan man si.... Men jeg har ikke hatt behov for å snakke til dem enda. Håper å unngå det, men med gjester ute her, så kan de ikke holde det volumet nei..

Skrevet

Nei den forstår jeg. Vi har noen nye naboer som spiller for hele bygda med anlegget sitt. Noen ganger er det ikke alltid like gøy.. Min datter danser etter musikken i stua og da er alle dører og vinduer lukket....Så volumet er høyt kan man si.... Men jeg har ikke hatt behov for å snakke til dem enda. Håper å unngå det, men med gjester ute her, så kan de ikke holde det volumet nei..

Men utesteder styrer men ikke over. Borettslaget har klaget og bydelslegen har vært inne i bildet, men det ser ikke ut til at det hjelper. Og de holder på til 5 om sommeren og jeg kan ikke ha vinduer eller verandadør oppe.

Det er slitsomt som jeg har skrevet før, jeg er klar over hvor jeg bor, men det var ikke så ille da jeg flyttet inn.

Skrevet

Men utesteder styrer men ikke over. Borettslaget har klaget og bydelslegen har vært inne i bildet, men det ser ikke ut til at det hjelper. Og de holder på til 5 om sommeren og jeg kan ikke ha vinduer eller verandadør oppe.

Det er slitsomt som jeg har skrevet før, jeg er klar over hvor jeg bor, men det var ikke så ille da jeg flyttet inn.

Det er naturlig å stoppe senest kl to ved spesielle anledninger i vår by. Kl 23 er det vanlig at det skal være ro ellers. Merkelig at ikke de får stoppet baren med bøter da...

Skrevet

Så fint at du fikk en fest og det var vel på tide da hehe 7 år er lang tid :) Det kan være litt deilig med den avslappende følelsen man får til det meste :) Hvordan var formen dagen derpå da?

Joda, formen var fin. Jeg sluttet å drikke ved 1.30-2.tiden, og la meg litt før kl. 3. Våknet dagen etter ca. 9.30 og var i fin form. Litt slapp og trøtt da, men det er jo ikke så rart.

Er i fin form nå også, selv om lillemann våknet kl. 6 i dag tidlig (grrr).

Men når han våkner fra duppen sin nå, så skal vi ut med båten og så skal vi grille marinert elgbiff - nam, nam!!!

Skrevet

Joda, formen var fin. Jeg sluttet å drikke ved 1.30-2.tiden, og la meg litt før kl. 3. Våknet dagen etter ca. 9.30 og var i fin form. Litt slapp og trøtt da, men det er jo ikke så rart.

Er i fin form nå også, selv om lillemann våknet kl. 6 i dag tidlig (grrr).

Men når han våkner fra duppen sin nå, så skal vi ut med båten og så skal vi grille marinert elgbiff - nam, nam!!!

Guri så deilig! Ha en super dag dere da! Jeg skal i hagen å fikse bed, og sole meg samtidig ;)

Skrevet

Guri så deilig! Ha en super dag dere da! Jeg skal i hagen å fikse bed, og sole meg samtidig ;)

Ja, vi gleder oss!!! Særlig båtturen skal bli herlig. Det er skyfri himmel og _varmt_!!! Satser på at det blir litt farge på kroppene våre også :)

BTW, du har ikke lyst til å fikse litt i beddene mine også? ;)

Skrevet

Ja, vi gleder oss!!! Særlig båtturen skal bli herlig. Det er skyfri himmel og _varmt_!!! Satser på at det blir litt farge på kroppene våre også :)

BTW, du har ikke lyst til å fikse litt i beddene mine også? ;)

hehe, så lenge du ikke har svalderkål og reveromper/haler så! Men hvor er det du bor da? Hehe Skyfritt her også, deilig!!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Ja nytt og all ting jo. Kan tenke det var lærerikt!

Guttene fill lage sitt eget værvarsel via 2 skjermer, kan tro det var stas :o)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Guttene fill lage sitt eget værvarsel via 2 skjermer, kan tro det var stas :o)

Åh.....skriveleifer...FIKK skulle det stå :/

Skrevet

hehe, så lenge du ikke har svalderkål og reveromper/haler så! Men hvor er det du bor da? Hehe Skyfritt her også, deilig!!

Ikke noe skvalderkål, men mye løvetann og kjerringrokk...

Bor i Trøndelag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...