Gjest prust Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Skal en tur nordover, og får trolig noen ledige timer i Tromsø. Hva er verdt å se? Har vært der tidligere så vidt, men da så jeg ikke så mye. Gikk over broa, og så domkirka (ikke Ishavskatedralen), men det var vel stort sett alt. Skjer det noe spennende i Tromsø tirsdag kveld? 0 Siter
punky brewster Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Er en del arrrangement i forbindelse med verdens miljøverndag som er på tirsdag. Ser også at det er omvisning klokka 1900 i botanisk hage. Ishavskatedralen er jo populær, så har vi Polaria med seler. Naturen rundt Tromsø er jo flott, mange kommer jo hit for å oppleve den. Så får du kanskje oppleve midnattsola:) Så er det jo obligatorisk å ta seg en kafetur, finnes en haug av koselige kafeer og barer, Tromsø er jo kjent for dem:) Ellers så har vi en flott kino og noen kjedelige museumer. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. juni 2007 Skrevet 2. juni 2007 Er en del arrrangement i forbindelse med verdens miljøverndag som er på tirsdag. Ser også at det er omvisning klokka 1900 i botanisk hage. Ishavskatedralen er jo populær, så har vi Polaria med seler. Naturen rundt Tromsø er jo flott, mange kommer jo hit for å oppleve den. Så får du kanskje oppleve midnattsola:) Så er det jo obligatorisk å ta seg en kafetur, finnes en haug av koselige kafeer og barer, Tromsø er jo kjent for dem:) Ellers så har vi en flott kino og noen kjedelige museumer. Takk skal du ha! Gleder meg til turen! 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Takk skal du ha! Gleder meg til turen! Er du glad i kaker anbefales Aunegården. Fantastiske kaker... 0 Siter
Babette Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Det er en bar i Tromsø som er innredet som en jernbanevogn, med autentiske kupéseter. Den har sjarm og sjel. Tror den heter jernbanestasjonen eller noe slikt. Ligger i sentrum, like ved et stort kjøpesenter jeg ikke husker navnet på. 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Det er en bar i Tromsø som er innredet som en jernbanevogn, med autentiske kupéseter. Den har sjarm og sjel. Tror den heter jernbanestasjonen eller noe slikt. Ligger i sentrum, like ved et stort kjøpesenter jeg ikke husker navnet på. Tromsøs alkisbar nr 1 etter kanskje rorbua... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er en bar i Tromsø som er innredet som en jernbanevogn, med autentiske kupéseter. Den har sjarm og sjel. Tror den heter jernbanestasjonen eller noe slikt. Ligger i sentrum, like ved et stort kjøpesenter jeg ikke husker navnet på. Jeg så den pub'en tidligere i dag! Nå er jeg invitert ut på middag på Skarven :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Er en del arrrangement i forbindelse med verdens miljøverndag som er på tirsdag. Ser også at det er omvisning klokka 1900 i botanisk hage. Ishavskatedralen er jo populær, så har vi Polaria med seler. Naturen rundt Tromsø er jo flott, mange kommer jo hit for å oppleve den. Så får du kanskje oppleve midnattsola:) Så er det jo obligatorisk å ta seg en kafetur, finnes en haug av koselige kafeer og barer, Tromsø er jo kjent for dem:) Ellers så har vi en flott kino og noen kjedelige museumer. Jeg har hatt en fin dag i Tromsø. Nå skal jeg spise middag på Skarven, og seinere i kveld få med meg midnattssolkonsert i Ishavskatedralen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.