Gå til innhold

Hva bør jeg se i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Skal en tur nordover, og får trolig noen ledige timer i Tromsø. Hva er verdt å se?

Har vært der tidligere så vidt, men da så jeg ikke så mye. Gikk over broa, og så domkirka (ikke Ishavskatedralen), men det var vel stort sett alt.

Skjer det noe spennende i Tromsø tirsdag kveld?

punky brewster
Skrevet

Er en del arrrangement i forbindelse med verdens miljøverndag som er på tirsdag.

Ser også at det er omvisning klokka 1900 i botanisk hage.

Ishavskatedralen er jo populær, så har vi Polaria med seler.

Naturen rundt Tromsø er jo flott, mange kommer jo hit for å oppleve den. Så får du kanskje oppleve midnattsola:)

Så er det jo obligatorisk å ta seg en kafetur, finnes en haug av koselige kafeer og barer, Tromsø er jo kjent for dem:)

Ellers så har vi en flott kino og noen kjedelige museumer.

Gjest prust
Skrevet

Er en del arrrangement i forbindelse med verdens miljøverndag som er på tirsdag.

Naturen rundt Tromsø er jo flott, mange kommer jo hit for å oppleve den. Så får du kanskje oppleve midnattsola:)

Så er det jo obligatorisk å ta seg en kafetur, finnes en haug av koselige kafeer og barer, Tromsø er jo kjent for dem:)

Takk skal du ha! Gleder meg til turen!

Gjest liten løve
Skrevet

Takk skal du ha! Gleder meg til turen!

Er du glad i kaker anbefales Aunegården. Fantastiske kaker...

Skrevet

Det er en bar i Tromsø som er innredet som en jernbanevogn, med autentiske kupéseter. Den har sjarm og sjel. Tror den heter jernbanestasjonen eller noe slikt. Ligger i sentrum, like ved et stort kjøpesenter jeg ikke husker navnet på.

Gjest liten løve
Skrevet

Det er en bar i Tromsø som er innredet som en jernbanevogn, med autentiske kupéseter. Den har sjarm og sjel. Tror den heter jernbanestasjonen eller noe slikt. Ligger i sentrum, like ved et stort kjøpesenter jeg ikke husker navnet på.

Tromsøs alkisbar nr 1 etter kanskje rorbua...

Gjest prust
Skrevet

Jeg så den pub'en tidligere i dag!

Nå er jeg invitert ut på middag på Skarven :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har hatt en fin dag i Tromsø. Nå skal jeg spise middag på Skarven, og seinere i kveld få med meg midnattssolkonsert i Ishavskatedralen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...