Gå til innhold

tastaturtrøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest scroller
Skrevet

når jeg skriver på bærbar datemaskin, kommer jeg stadig borti den innebygde musen på midten av maskinen slik at jeg plutselig skriver på en helt annen plass enn jeg holdt på med. Jeg bruker alltid mus ved siden av maskinen så jeg har ikke behov for enda en mus. Kan jeg koble ut den innebygde musen?

Gjest ganske irriterende det der
Skrevet

Det skal du kunne.

Jeg har samme problem som deg og har prøvd å koble ut denne musen men får bare til at det er den isatte musen som blir frakoblet.

Siden dette bare er en lånemaskin så gidder jeg ikke styre mer med det.

Men, hvis du går inn på kontrollpanet, mus, og siste valget der så kan du deaktivere valgfri mus der.

Skrevet

Ja, det mener jeg du kan. På min er det en knapp på oversiden. Sjekk på kontrollpanelet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...