Gjest scroller Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 når jeg skriver på bærbar datemaskin, kommer jeg stadig borti den innebygde musen på midten av maskinen slik at jeg plutselig skriver på en helt annen plass enn jeg holdt på med. Jeg bruker alltid mus ved siden av maskinen så jeg har ikke behov for enda en mus. Kan jeg koble ut den innebygde musen? 0 Siter
Gjest ganske irriterende det der Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Det skal du kunne. Jeg har samme problem som deg og har prøvd å koble ut denne musen men får bare til at det er den isatte musen som blir frakoblet. Siden dette bare er en lånemaskin så gidder jeg ikke styre mer med det. Men, hvis du går inn på kontrollpanet, mus, og siste valget der så kan du deaktivere valgfri mus der. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Ja, det mener jeg du kan. På min er det en knapp på oversiden. Sjekk på kontrollpanelet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.