Gå til innhold

Det er lov å tenke litt også ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor dum kan man bli?

For ikke så lenge siden så jeg et nyhetsinnslag som handlet om søksmål i USA. Det var en som hadde saksøkt et renseri for -var det 30 000 milloner- fordi de hadde rotet bort jakka hans. Den kom senere til rette igjen...

Skrevet

Hvor dum kan man bli?

For ikke så lenge siden så jeg et nyhetsinnslag som handlet om søksmål i USA. Det var en som hadde saksøkt et renseri for -var det 30 000 milloner- fordi de hadde rotet bort jakka hans. Den kom senere til rette igjen...

Det skulle stå 30 000 000 eller 30 millioner. :-)

Skrevet

Hvor dum kan man bli?

Jeg finner ikke ord for hvor motbydelig den mannen er! Jeg håper inderlig at resten av lokalsamfunnet fryser ham ut for evig tid. Makan til idiot! Altså, ikke han stakkaren på renseriet selvfølgelig, men han som eide jakken.

Skrevet

Jeg finner ikke ord for hvor motbydelig den mannen er! Jeg håper inderlig at resten av lokalsamfunnet fryser ham ut for evig tid. Makan til idiot! Altså, ikke han stakkaren på renseriet selvfølgelig, men han som eide jakken.

Helt enig! Renseriet tilbød ham til og med et forlik på mange tusen dollar. Det godtok han ikke. Han hadde selvsagt ingen kommentar til saken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...