Gjest Blomsterbarnet Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140526 Og dette skal han ha erstatning for. Er lov å bruke hodet, vil jeg tro. Men USA er jo engang USA...hehe.. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hvor dum kan man bli? For ikke så lenge siden så jeg et nyhetsinnslag som handlet om søksmål i USA. Det var en som hadde saksøkt et renseri for -var det 30 000 milloner- fordi de hadde rotet bort jakka hans. Den kom senere til rette igjen... 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hvor dum kan man bli? For ikke så lenge siden så jeg et nyhetsinnslag som handlet om søksmål i USA. Det var en som hadde saksøkt et renseri for -var det 30 000 milloner- fordi de hadde rotet bort jakka hans. Den kom senere til rette igjen... Det skulle stå 30 000 000 eller 30 millioner. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hvor dum kan man bli? For ikke så lenge siden så jeg et nyhetsinnslag som handlet om søksmål i USA. Det var en som hadde saksøkt et renseri for -var det 30 000 milloner- fordi de hadde rotet bort jakka hans. Den kom senere til rette igjen... Jeg finner ikke ord for hvor motbydelig den mannen er! Jeg håper inderlig at resten av lokalsamfunnet fryser ham ut for evig tid. Makan til idiot! Altså, ikke han stakkaren på renseriet selvfølgelig, men han som eide jakken. 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg finner ikke ord for hvor motbydelig den mannen er! Jeg håper inderlig at resten av lokalsamfunnet fryser ham ut for evig tid. Makan til idiot! Altså, ikke han stakkaren på renseriet selvfølgelig, men han som eide jakken. Helt enig! Renseriet tilbød ham til og med et forlik på mange tusen dollar. Det godtok han ikke. Han hadde selvsagt ingen kommentar til saken... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.