Gå til innhold

Dette er da ikke pent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, bildene viser - for meg - en helt vanlig, veldig tynn og ikke spesielt pen kvinne, hun ser bare trist og ensom ut.

Gjest Kjenner Snoop dogg
Skrevet

Enig, bildene viser - for meg - en helt vanlig, veldig tynn og ikke spesielt pen kvinne, hun ser bare trist og ensom ut.

Jeg synes hun ser altfor tynn ut, herja og sliten. Synes hun ser ut som et narkovrak. Og hun er et ikon, det fatter ikke jeg.

Skrevet

Jeg synes hun har et spesielt ansikt og en nydelig kropp.

Dev, jeg synes hun er en flott dame å se på :o)

Skrevet

Hva mener du? At hun er for tynn kan jeg si, men hun er vel ellers ganske normal?

Skrevet

Synes hun ser ut som en kvinne jeg. Men alle kvinner er forskjellige, har sine forskjellige fasonger. La henne nå ha sin. Det er yrket og livet hennes.

Skrevet

Pent og pent. Hun ser jo ut som seg selv, men kunne godt lagt på seg noen kilo.

Skrevet

Jeg synes hun ser altfor tynn ut, herja og sliten. Synes hun ser ut som et narkovrak. Og hun er et ikon, det fatter ikke jeg.

Det er mange modeller jeg ikke synes er pene i det hele tatt, en del er vakre, bevares, men det er en del som er som du sier - de ser ut som herja anorektiske narkovrak...

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes bildene var flotte jeg

Gjest Elextra
Skrevet

Om ikke hun ser ut som en kvinne så vet ikke jeg. Jeg synes hun er strålende vakker.

Du foretrekker kanskje heller Pamela Anderson-typen?

Skrevet

Hun er litt for tynn, men ser ellers helt normal ut. Hvorfor betaler folk så mye for bilder av henne når de allikevel legges ut på nettet senere?

Skrevet

Jeg syns så absolutt hun ser ut som en kvinne. Hun ser fantastisk ut på bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...