Gjest Kjenner Snoop dogg Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 http://e24.no/eksklusiv/article1816964.ece#VG Synes en kvinne skal se ut som en kvinne. Enig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Enig, bildene viser - for meg - en helt vanlig, veldig tynn og ikke spesielt pen kvinne, hun ser bare trist og ensom ut. 0 Siter
Gjest Kjenner Snoop dogg Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Enig, bildene viser - for meg - en helt vanlig, veldig tynn og ikke spesielt pen kvinne, hun ser bare trist og ensom ut. Jeg synes hun ser altfor tynn ut, herja og sliten. Synes hun ser ut som et narkovrak. Og hun er et ikon, det fatter ikke jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes hun har et spesielt ansikt og en nydelig kropp. Dev, jeg synes hun er en flott dame å se på ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hva mener du? At hun er for tynn kan jeg si, men hun er vel ellers ganske normal? 0 Siter
willow Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Synes hun ser ut som en kvinne jeg. Men alle kvinner er forskjellige, har sine forskjellige fasonger. La henne nå ha sin. Det er yrket og livet hennes. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Pent og pent. Hun ser jo ut som seg selv, men kunne godt lagt på seg noen kilo. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg synes hun ser altfor tynn ut, herja og sliten. Synes hun ser ut som et narkovrak. Og hun er et ikon, det fatter ikke jeg. Det er mange modeller jeg ikke synes er pene i det hele tatt, en del er vakre, bevares, men det er en del som er som du sier - de ser ut som herja anorektiske narkovrak... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Om ikke hun ser ut som en kvinne så vet ikke jeg. Jeg synes hun er strålende vakker. Du foretrekker kanskje heller Pamela Anderson-typen? 0 Siter
Sofline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hun er litt for tynn, men ser ellers helt normal ut. Hvorfor betaler folk så mye for bilder av henne når de allikevel legges ut på nettet senere? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg syns så absolutt hun ser ut som en kvinne. Hun ser fantastisk ut på bilder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.