Gjest Den onde ånde Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hei! Jeg pusser tenner jevnlig, og har greie tenner. Men tungen min, derimot, er alltid dekket av et hvitt belegg. Om jeg pusser tungen, så blir det hvitt, men om det går kanskje en hel dag da, så blir det faktisk litt gult... men blir hvitt om jeg pusser det da. Hva er dette for noe? Hvordan fjerner man det? Jeg har prøvd å pusse det vekk, men til ingen nytte... Kanskje litt dumt å spørre, men får man dårlig ånde av dette? Om man kysser noen (tungekyss), vil dette belegge smake vondt? Jeg tenker det gjør det ja, men jeg vil bare være sikker - for jeg får det jo ikke vekk! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Ja, dette belegget er vel et bakteriebelegg og kan gi dårlig åne. Man kan kjøpe tungeskrapere på apoteket og det finnes også tannbørster med tungeskraper på baksiden av børstehodet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.