Gå til innhold

Vemmelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Det samme sier jeg: ER det mulig?

Sønnen min er 12. Han er rett og slett bare barnet.

Når jeg leser sånt føler jeg avsky.

Sjukt.

Skrevet

Sønnen min er 12. Han er rett og slett bare barnet.

Når jeg leser sånt føler jeg avsky.

Sjukt.

Det forstår jeg godt!

Skrevet

Hjelpe meg. Husker jeg som 16-åring var litt begeistret for en som var 11, han var veldig moden for alderen riktignok, men det ble aldri mer enn litt smånussing. At jeg i min alder skulle ha sex med en 12-åring gjør meg kvalm...

Skrevet

Noen er bare helt korka!! Kvalmt.. Hun må nok være litt avsporet tenker jeg ja.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Hehe..ALT er mulig..altså, mulig jeg er påvirket av Kinsley. Filmen altså. Som nettopp gikk på nrk1 nå. Kinsley fant ut at det er langt mer vanlig med sex på tvers av tabulinjer enn vi tror. Og dette var på 1920-tallet.

Gjest miss orange
Skrevet

Det er mange gale folk i verden. Har alltid vært det. Forskjellen fra før er at nå hører vi om det i media, alle galningene fra de innerste utkroker får spalteplass. Før var folk lykkelig uvitende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...