Gå til innhold

Katte-trøbbel

Anbefalte innlegg

Gjest kattestrofe
Skrevet

Nabokatten skiter rundt på plenen vår. Hva gjør vi?

Skrevet

Appelsinskall kan hjelpe og pepper, men det må fornyes stadig da....

Snorkfrøken
Skrevet

Appelsinskall kan hjelpe og pepper, men det må fornyes stadig da....

Katta vår pleide å drite bak sofan. Jeg tok i bruk pepper-rådet. Det funket ikke. Katta stilte seg opp å sleike på golvet der jeg hadde pepret.

Nå skal det sies at katta vår ikke er helt som andre katter heller da :o)

Skrevet

Katta vår pleide å drite bak sofan. Jeg tok i bruk pepper-rådet. Det funket ikke. Katta stilte seg opp å sleike på golvet der jeg hadde pepret.

Nå skal det sies at katta vår ikke er helt som andre katter heller da :o)

*jøss* for en merkelig katt :)

Gjest kattestrofe
Skrevet

En bøtte med vann.

Ja, det ville kanskje vært det beste hvis jeg hadde kommet meg i nærheten av udyret. Det har jeg ikke hittil. Jeg bor slik til at jeg ikke når ned trappen før ulykken er et faktum.

Det jeg lurer på er derfor om det finnes noen kjemikalier eller annet som skremmer dyret langt pokker i vold vekk fra området.

Den skiter over et ganske stort område, så det kan bli relativt enorme mengder med appelsinskall og pepper hvis jeg skal benytte den taktikken.

Jeg trodde ellers at katter gikk litt mer i skjul når de skulle gjøre sitt fornødne. Denne katten er ublyg så det holder.

I mitt stille sinn frister det med en salongrifle... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...