Gå til innhold

Min manns eks. mamma...noen raad?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Mora til min manns eks ringer hans mor, og graater nesten i telefonen fordi hun onsker at hennes datter og min mann skal finne sammen igjen.

De slo opp for 4 aar siden. De hadde et forhold i 8 aar, de var kjaerester, ikke samboere. Fra de var 15- 23 ar.

Dattera hennes har hatt en ny mann de siste 2 aara, og er i dag samboere. Jeg traff min mann for 1 aar siden, og naa virker hun helt ustabil. Kanskje hun innser at det vil aldri bli hennes datter min mann igjen.

Her om dagen hadde hun (fikk jeg hore av svigermor) vaert i parken utafor leiligeta vaar, sammen men barnebarna sine som bor under hos, og lekt. Der hadde hun visstnok vaert i flere timer, ventet paa at vi skulle komme ut saa hun fikk "se" meg, og snakke med min mann. Vi var bortreist denne dagen, og hun var visst veldig skuffet. Hadde sagt noe som: " gaar de aldri ut "? til min svigermor.

Hun sa ogsaa at hun kom til aa kontakte oss en dag naar hun besokte barnebarna sine, for aa hilse paa oss....

Jeg synes dette er ubehagelig, trist, og irriterende. Hun ringer til min svigermor og er paa graaten, hun savner min mann, og er svaert opprort over sin datter som naa er lykkelig sammen med sin samboer.

Min mann mener at vi skal heve oss over dette, og ikke bry oss noe om hennes oppforsel. Jeg er ikke sikker paa hva som er greit aa gjore/ikke gjore...Jeg onsker ikke at hun plutselig staar paa dora for aa "hilse". Jeg vet jo at hun onsker min mann med sin datter...

Denne dama har ingen kontakt ellers med min svigermor eller min mann. Hun ringer kun for aa klage sin nod, og hun bor i en annen bygd.

Skrevet

Hun høres ut til å trenge profesjonell hjelp til å innse at hun ikke kan leve sin datters liv, eller at hun ikke kan leve gjennom sin datter.

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men skjønner godt at du synes det er ubehagelig.

Skrevet

Himmel...hun har et problem. Har din manns eks noen søsken som kan få vite om dette, eller rett og slett snakk med din manns eks om saken? Jeg ville ikke likt å ha en gråtende-sytende eldre dame på døren. Gjort er gjort....

Gjest Angela25
Skrevet

Himmel...hun har et problem. Har din manns eks noen søsken som kan få vite om dette, eller rett og slett snakk med din manns eks om saken? Jeg ville ikke likt å ha en gråtende-sytende eldre dame på døren. Gjort er gjort....

Hun har en voksen sonn som bor under oss, og en datter som bor en annn plass.Jeg tenkte kanskje aa kontakte denne dama, og hore hva hun egentlig vil...Tror ikke hun gir seg med dette jeg...Eller rett og slett kontakte eksen til min mann, og faa henne til aa snakke med sin mor om dette...Jeg vet ikke om hun vet om dette her.

Gjest Angela25
Skrevet

Hun høres ut til å trenge profesjonell hjelp til å innse at hun ikke kan leve sin datters liv, eller at hun ikke kan leve gjennom sin datter.

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men skjønner godt at du synes det er ubehagelig.

Ja jeg mener ogsaa det, hun trenger profesjonell hjelp!

Jeg vet hun gikk til psykolog etter bruddet, og fikk det etterhvert bedre. Men naa som min mann fant meg, saa virker det som at hun kunne trenge hjelp igjen...

Skrevet

Hun har en voksen sonn som bor under oss, og en datter som bor en annn plass.Jeg tenkte kanskje aa kontakte denne dama, og hore hva hun egentlig vil...Tror ikke hun gir seg med dette jeg...Eller rett og slett kontakte eksen til min mann, og faa henne til aa snakke med sin mor om dette...Jeg vet ikke om hun vet om dette her.

Jeg ville nevnt det for din manns eks om dere er på talefot.

Skrevet

Vet datteren hennes om dette? I så fall ville jeg tatt en snakk med henne, eller mannen din kan gjøre det. Noen må jo snakke henne til fornuft, eller er det så ille at hun trenger profesjonell hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...