Gjest (Anonymous) Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Hvordan kan jeg slutte å trøstespise? Koser meg med søtsaker om kveldene foran TV. Valkene vil ikke forsvinne selv om jeg trener. Jeg greier ikke å gi avkall på søtsakene. Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tip Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Har du prøvd krum-tilskudd? det virker på søtsug ihverfall, jeg tar det og det fungerer bra. Ellers er det et godt tips å ikke kjøpe inn så mye godteri, kaker o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Har du prøvd krum-tilskudd? det virker på søtsug ihverfall, jeg tar det og det fungerer bra. Ellers er det et godt tips å ikke kjøpe inn så mye godteri, kaker o.l. Jo, takk, jeg har prøvd krommerker uten virkning. Jeg har litt lavt blodsukker som igjen skyldes godtespising. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, skaff deg et fast program. Da blir det mye lettere å være disiplinert og pliktoppfyllende. Sett deg mål og jobb mot dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 24. mai 2001 Del Skrevet 24. mai 2001 Hei, skaff deg et fast program. Da blir det mye lettere å være disiplinert og pliktoppfyllende. Sett deg mål og jobb mot dem. Jeg har prøvd Grete Roede kurs, men jeg synes det var så deprimerene å veie maten og telle kalorier hver gang jeg skulle spise. Ikke har jeg penger til å betale for nytt slankopplegg, så jeg må greie meg på egen hånd. Jeg trener, men jeg går ikke ned av den grunn. Det er nok matinntaket jeg må kutte ned på. Jeg spiser en til to brødskiver med banan eller makrell i tomat (uten smør, havreklibrød) til frokost og drikker skummet melk, juice, eplenektar eller tropisk nektar (1-2 glass). Til lunsj spiser jeg et rekesmørbrød hvor jeg tar bort det meste av majonesen eller salat. Jeg drikker vann og te uten sukker, også unner jeg meg en rosinbolle. Til middag spiser jeg salat og en kvart til en halv kylling uten skinn. Jeg unner meg litt lettrømmedressing som jeg tynner ut med vann. Jeg drikker vann, cola light eller eplenektar eller trospisk nekar til. Det kan også hende at jeg tar to brødskiver til kvelds med det samme som til frokost. Jeg har nå kuttet ut sjokoladen, men jeg skeier desverre ut med napoleonskake eller is. Jeg synes livet blir så trist uten noe søtt å glede seg til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.