pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg sitter å kjenner på at nakken stivner til i min venstre side. Hva bør jeg gjøre sånn akutt for kanskje å stoppe det? Jeg leste om en god krem her for litt siden, men har ikke rukket å kjøpe den..... Tigerbalsam, vil den bare fjerne smerten? 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Varmeflaske på nakken? Ja det har jeg jo, løper å ordner den til. takk. Tenker også at en varm dusj før natta kan gjøre litt. Håper det! 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Jeg ville satt meg i dusjen og latt det varme vannet renne på nakken min slik at jeg fikk mykt den opp. Ellers er vel tigerbalsem eller Ibux bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Skrevet 3. juni 2007 Jeg ville satt meg i dusjen og latt det varme vannet renne på nakken min slik at jeg fikk mykt den opp. Ellers er vel tigerbalsem eller Ibux bra. Ja jeg satser på dusj etterpå. Jeg burde vel komme meg bort fra pc også, men guri, jeg har det jo så greit her hehe. Får ta tigerbalsam på i morgen om det ikke er borte. Må på jobb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.