Gå til innhold

smerter

Anbefalte innlegg

Gjest smertefull
Skrevet

min sønn døde i 2002, 2 år gammel. Etter det har jeg hatt smerter i kroppen som utvikler seg til betennelser etter en stund. Legen min tar meg ikke seriøst. Jeg har enda ikke fått noe sorg reaksjon, de sier jeg har depresjon og dissosiasjonslidelse. Hva kan jeg gjøre for å få vekk plagene?

Gjest Piriion
Skrevet

Om det utvikler seg til betennelser, er vel dette noe legen hadde sett om så hadde vært tilfelle?

Skrevet

Enten smertene har en fysisk eller psykisk årsak er det like stor grunn til å behandle både årsaker og symptomer.

Har du fått tilbud om behandling hos psykolog/psykiater?

Psykomotorisk fysioterepi kan også være nyttig.

Om du ikke har fått noe som helst tilbud om behandling/henvisning fra din nåværende fastlege, kan det jo være en idé å finne seg en annen lege.

mvh

Gjest AnnaMolina
Skrevet

Jeg tror jeg ville byttet lege. om han ikke kan hjelpe deg selv så bør han henvise deg til noen som kan det!

Gjest verdt et forsøk
Skrevet

Tenker også at psykomotorisk fysioterapi kunne vært nyttig å prøve for en som har det som deg. Kanskje det ville hjulpet deg til å fa tak på ting , løst opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...