Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en oppgave nå hvor jeg blant annet skal ta utgangspunkt i et case.

Bør jeg forklare alle begrepene og teoriene før selve oppgaven hvor jeg bruker caset og sammenligner og analyser og sånt.

Eller skal jeg ta det etterhvert.

Jeg sliter med å få bra struktur og råd tråd i oppgaven. Føler det blir litt rotete.

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Heia:-) Dere fikk ingen guide å følge? Ikke spesifisert noe oppsett som skulle brukes? Du kan sjekke APA style. de gir retningslinjer for slike ting. Men det kan være du skal følge en annen mal.

Skrevet

Inntroduksjon, teori og begreper, metode, evt. statistikk og resultater før diskusjon/analyse.

Good luck!

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Inntroduksjon, teori og begreper, metode, evt. statistikk og resultater før diskusjon/analyse.

Good luck!

Yess! Det var bra oppsummering:-)

Ha en fin natt! *snorker allerede*

Skrevet

Yess! Det var bra oppsummering:-)

Ha en fin natt! *snorker allerede*

Håper du har hatt en effektiv dag, og at det går bra med lesningen!

Sov nå riktig godt, drøm søtt og så ønsker jeg deg en god lesedag i morgen!

beste hilsner fra

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Håper du har hatt en effektiv dag, og at det går bra med lesningen!

Sov nå riktig godt, drøm søtt og så ønsker jeg deg en god lesedag i morgen!

beste hilsner fra

Hadde en effektiv dag i dag :-) Håper virkelig det holder!

Lykke til du også, med det du holder på med av skriving og jobbing! :-)

Ha en fin kveld.

Skrevet

Hadde en effektiv dag i dag :-) Håper virkelig det holder!

Lykke til du også, med det du holder på med av skriving og jobbing! :-)

Ha en fin kveld.

Sender gode motiverende vibber i din retning. Det synes som om du er flink til å få nok søvn. Det er viktig.

Jeg ønsker deg en god natt! Sov fem kvarter i timen, da garanterer jeg deg at du er uthvilt i morgen tidlig :o)

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Sender gode motiverende vibber i din retning. Det synes som om du er flink til å få nok søvn. Det er viktig.

Jeg ønsker deg en god natt! Sov fem kvarter i timen, da garanterer jeg deg at du er uthvilt i morgen tidlig :o)

Her var du også gitt!

Jeg har funnet ut at jeg trenger orntli hjelp til å sove nå; jeg jukser, en for å sovne og en for å forbli sovende. Så nå får jeg nok søvn de dagene som er igjen :-) Det er nok lurt. Er jo ikke i seng enda da... :-)

Går det bra, eller er det mye stress nå? Det nærmer seg avslutning?

Skrevet

Her var du også gitt!

Jeg har funnet ut at jeg trenger orntli hjelp til å sove nå; jeg jukser, en for å sovne og en for å forbli sovende. Så nå får jeg nok søvn de dagene som er igjen :-) Det er nok lurt. Er jo ikke i seng enda da... :-)

Går det bra, eller er det mye stress nå? Det nærmer seg avslutning?

Hei, jeg trodde du lå og sov søtt din luring!

Jeg er i siget. Det er bare tiden og veien nå. Skriver og leser om hverandre. Mye renskriving og omredigering. Venter på litt tilbakemeldig på deler av det skriftlige.

Hvis du har problemer med å sove, er det et supertriks å legge en varmepute på magen! Det er i alle fall et billig forsøk uten de helt store bivirkninger. Tilvendingsfaren er også begrenset!

Håper du får sove nå! "Sees i morgen....på lesesalen".

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Hei, jeg trodde du lå og sov søtt din luring!

Jeg er i siget. Det er bare tiden og veien nå. Skriver og leser om hverandre. Mye renskriving og omredigering. Venter på litt tilbakemeldig på deler av det skriftlige.

Hvis du har problemer med å sove, er det et supertriks å legge en varmepute på magen! Det er i alle fall et billig forsøk uten de helt store bivirkninger. Tilvendingsfaren er også begrenset!

Håper du får sove nå! "Sees i morgen....på lesesalen".

Lesesalen er mest ute i det fri nå :-)

Solen kaller.

Jeg tror jeg skal prøve det med varmeflaske, etter eksamen. Foreløpig går jeg for det safe.... sånn for å være sikker. Det blir en FANTASTISK sommer!

God natt sov godt og lykke til videre med skrivinga.

Skrevet

Lesesalen er mest ute i det fri nå :-)

Solen kaller.

Jeg tror jeg skal prøve det med varmeflaske, etter eksamen. Foreløpig går jeg for det safe.... sånn for å være sikker. Det blir en FANTASTISK sommer!

God natt sov godt og lykke til videre med skrivinga.

Ja, soler kaller der ute....! Jeg har ikke vært ute i det hele tatt i dag, men har til gjengjeld ren samvittighet :o)

Jeg har da heldigvis overkommelig og kjølig temeratur her jeg sitter....klarer å holde hodet kaldt for å si det slik.

Håper du får en effektiv dag i morgen!

Sleep tight!

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Ja, soler kaller der ute....! Jeg har ikke vært ute i det hele tatt i dag, men har til gjengjeld ren samvittighet :o)

Jeg har da heldigvis overkommelig og kjølig temeratur her jeg sitter....klarer å holde hodet kaldt for å si det slik.

Håper du får en effektiv dag i morgen!

Sleep tight!

Så flink du har vært! :o)))) (det er IKKE en person med dobbelthake.. det er smiiiiil. )

Natta.

Skrevet

Så flink du har vært! :o)))) (det er IKKE en person med dobbelthake.. det er smiiiiil. )

Natta.

Og jeg har måtte krype til korset å be om utsettelse.Den første akademiske oppgaven er vanskelig altså. Kjøpt en egen bok om det og etter det fikk jeg ihvertfall prestasjonsangst

Gjest Jordbærpiken
Skrevet

Og jeg har måtte krype til korset å be om utsettelse.Den første akademiske oppgaven er vanskelig altså. Kjøpt en egen bok om det og etter det fikk jeg ihvertfall prestasjonsangst

Det kan være greit å ta ting litt etterhvert? Hvor stor skal den være? Det er vanskelig å komme i gang når man ikke har gjort det før.

Lese litt, og så bare begynne.... ikke tenke så mye på om det blir bra, eller hvordan det skal være er det som fungerer for meg.

Den blir nok bra. Det er helt greit å utsette det litt. Du får det nok til :-)

Ikke tenk så mye på det som står i boken, hør på foreleserne. Det værste som kan skje er vel at du får korrigeringer som du må rette opp.

Lykke til med den. Du får det nok til, nå eller senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...