Gjest skuffet og lei meg Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 skrev for en tid siden ett lang henvendelse her om noe som ligger meg tungt på hjertet, er derfor skuffet over at jeg ikke blir tatt på alvor her og at ingen svarer 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Kanskje ingen har et god svar å komme med? Hva het innlegget, og når var det skrevet? 0 Siter
PieLill Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Nå vet jeg ikke hvilket innlegg det dreier seg om. Men hvis det var langt, uten avsnitt og kanskje også sparsomt med punktum og komma, kan det være en medvirkende årsak til at du ikke har fått svar. mvh 0 Siter
Gjest ikke alltid svar Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 har sendt inn ting jeg selv anser som viktig her tidl uten noe respons,mens andre ganger får jeg masse svar!prøv på ny,du:) husk gjerne på rådet med avsnitt,komma,punktum etc...slitsomt å lese for langt for flere. Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.