Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært litt sliten. Jeg er stor sett en blid og fornøyd dame, men de siste ukene, når jeg har vært litt sliten har jeg fått 2 "anfall" eller hva jeg skal kalle det.

Har OCD, men den er under bra kontroll. Deenne følelsen jeg har hatt vil jeg mer kalle angst og litt depresjon. Men det som er så rart er at jeg fungerer kjempe godt. Så plutselig sier det pang! Så begynner jeg og gråte osv.

Feks i går. Da gråt jeg, følte meg forferdelig mislykket i forhold til alle andre, alt bvar virkelig svart. Klarte ikke ta i mot trlst/klem fra kjærsten, ble bare sur...

Blir skikkelig redd. Så vips så er det borte igjen. Alt er ikke svart lengre, jeg skjønner at jeg har vært dum, tenkt dumme tanker osv. Varte kanskje i en time....

Jeg er så forferdelig flau... Det er jo ikke meg i det hele tatt, under dette anfallet. Hva kan dette være? Hører til historien at under begge disse anfallene har jeg glemt cipralex 2-3 dager på rad.

Jeg bruker 10 mg cipralex. Legen har tidligere satt meg på lamictal pga mulig svak bipolar lidelse, med meget hurtige svingninger.

Men det værste er altså at jeg blir så flau etterpå. Det kommer så brått på, at kjørsten ikke skjønner noen ting...:(

Og jeg blir flau over min oppførsel..

Vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...