Gå til innhold

Betyr dette at noen blokkerer meg på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest haifa
Skrevet

Jeg var inne på en venninnes side. Hun har 90 venner. Jeg telte dem, og fant bare 88.

Har mistanke om at det er to jeg kjenner som blokkerer meg fra å "se" dem. Det at jeg kun fant 88, tyder vel på nettopp dette, eller?

Litt kjip følelse i grunnen. Andre som opplever slikt?

Gjest Reynold
Skrevet

Ta på øverst i profilen: vis alle.. Grunnen til du ikke ser de resterende er fordi de har et annet nettverk, eller ingen nettverk i det hele tatt, så ingen blokkerer deg;)

fuji1365380447
Skrevet

Det betyr bare at du ikke ser en visning som bare viser venner fra et bestemt nettvert, f.eks fra Norway.

Hvis du klikker på rullemenyen som sier show (oppe til venstre) så kan du velge All Friends.

Da vil du kunne se alle.

Gjest Haifa
Skrevet

Ta på øverst i profilen: vis alle.. Grunnen til du ikke ser de resterende er fordi de har et annet nettverk, eller ingen nettverk i det hele tatt, så ingen blokkerer deg;)

Men jeg trykket på "vis alle" - og får fortsatt opp bare de 88 personene...

Men hvis det har med andre nettverk å gjøre, så skjønner jeg...

Men jeg har selv blokkert et par stk - de kan vel finne ut av det på den måten jeg nevner - ved å sjekke min beste venninnes side feks, og hvis jeg da ikke er på den siden (noe som er helt unormalt), så skjønner de vel at de er blokkert?

Jeg tror nemlig fortsatt jeg er blokkert ..som jeg skrev i første melding...Eller?? Kan man egentlig finne ut av slikt?

Gjest Juppjupp
Skrevet

Men jeg trykket på "vis alle" - og får fortsatt opp bare de 88 personene...

Men hvis det har med andre nettverk å gjøre, så skjønner jeg...

Men jeg har selv blokkert et par stk - de kan vel finne ut av det på den måten jeg nevner - ved å sjekke min beste venninnes side feks, og hvis jeg da ikke er på den siden (noe som er helt unormalt), så skjønner de vel at de er blokkert?

Jeg tror nemlig fortsatt jeg er blokkert ..som jeg skrev i første melding...Eller?? Kan man egentlig finne ut av slikt?

Om du ikke kan se dem, men vet at de er på vennelisten hennes, har de blokkert deg, ja.

Gjest Haifa
Skrevet

Om du ikke kan se dem, men vet at de er på vennelisten hennes, har de blokkert deg, ja.

Nettopp, det var det jeg trodde...For det samme skjer jo når jeg vet at noen av dem jeg har blokkert er på en venns liste - da kommer det opp at personen har 10 venner f.eks, men den ene jeg har blokkert vises ikke! Festlig ;)

Skrevet

Det er helt sikkert ikke personlig, men vedkommende har nok gjort sånn at hun ikke synes på andres vennelister. Har ingenting med deg å gjøre.

petter smart
Skrevet

Kjip følelse, og så har du gjort akkurat det samme mot andre?

Dobbeltmoral?!

Gjest Haifa
Skrevet

Kjip følelse, og så har du gjort akkurat det samme mot andre?

Dobbeltmoral?!

korrekt, dobbelmoralist her i gården. kjipt likevel. :)

Gjest Haifa
Skrevet

Det er helt sikkert ikke personlig, men vedkommende har nok gjort sånn at hun ikke synes på andres vennelister. Har ingenting med deg å gjøre.

Å sånn ja, stemmer det går jo an...tenkte ikke på det, jeg. Mon tro hvorfor noen ønsker det?.. Takk for svaret.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nettopp, det var det jeg trodde...For det samme skjer jo når jeg vet at noen av dem jeg har blokkert er på en venns liste - da kommer det opp at personen har 10 venner f.eks, men den ene jeg har blokkert vises ikke! Festlig ;)

Om du har blokkert noen fra å se din profil får ikke du sett den personens profil heller. Du må altså oppheve din blokkering for å få sett den andres profil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...