Gjest skrekk og gru Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 kan intelligensen bli svekket om man går med ubehandlet depresjon i mange år ?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ja, dessverre kan den det. 0 Siter
Gjest skrekk og gru Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ja, dessverre kan den det. ( men takk for svar ! kan man trene den opp? 0 Siter
PieLill Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 ( men takk for svar ! kan man trene den opp? Alt kan trenes, innkludert det sin sitter mellom ørene. Effekten av treningen avhenger av utgangspunkt, mengde og kvalitet på treningen og litt flaks og uflaks. Sånn helt uvitenskaplig sagt. mvh 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ja, dessverre kan den det. ?! :-o ?! Hvordan skjer det da? 0 Siter
Gjest twin1 Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ja, dessverre kan den det. Da må nå jeg være en skikkelig idiot siden jeg har vært deprimert i mange år. Ja, ja, jeg lager nå meg mat og kler på meg selv enda, selv om omgivelsene gir uttrykk for at jeg er fryktelig vanskelig og få kontakt med i perioder. Men det hjelper kanskje å løse kryssord og studere ting, litt "hjernetrim?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.