Gjest Mary J. Blige Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Min sønn er hos pappaen sin, sola skinner og sommeren er her. Jeg har en flaske hvitvin jeg skal nyte utendørs mens jeg drar inn duften av syrintrærne uuuuuuuhm ) Har til_og_med vasket meg under armene og tatt på min nyinnkjøpte turkise tunika-kjole ) Sooommer, soommer - sooooommer ) 0 Siter
Gjest Timiti Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 T.o.m vasket deg under armene? Er det noe som skjer til sommer og jul, eller? ;-) 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 T.o.m vasket deg under armene? Er det noe som skjer til sommer og jul, eller? ;-) hihihihi ) Jeg jobber med rengjøring og er temmelig svett stort sett hele dagen ) Skrev det egentlig bare på tøys 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Vasket deg tilogmed?? haha, du er god Håper vinen og kjolen var fortreffelig! 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Vasket deg tilogmed?? haha, du er god Håper vinen og kjolen var fortreffelig! Vinen var utmerket, takk Solen var deilig, takk:) Kjolen var sval, pen og sommerlig, jeg hadde vasket meg ------og jeg nøt kvelden hehehehe :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.