Gå til innhold

Kose meg i kveld :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Min sønn er hos pappaen sin, sola skinner og sommeren er her. Jeg har en flaske hvitvin jeg skal nyte utendørs mens jeg drar inn duften av syrintrærne uuuuuuuhm :o)

Har til_og_med vasket meg under armene og tatt på min nyinnkjøpte turkise tunika-kjole :o)

Sooommer, soommer - sooooommer :o)

Gjest Timiti
Skrevet

T.o.m vasket deg under armene? Er det noe som skjer til sommer og jul, eller? ;-)

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

T.o.m vasket deg under armene? Er det noe som skjer til sommer og jul, eller? ;-)

hihihihi :o)

Jeg jobber med rengjøring og er temmelig svett stort sett hele dagen :o)

Skrev det egentlig bare på tøys :)

Skrevet

Vasket deg tilogmed?? haha, du er god :) Håper vinen og kjolen var fortreffelig!

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Vasket deg tilogmed?? haha, du er god :) Håper vinen og kjolen var fortreffelig!

Vinen var utmerket, takk :)

Solen var deilig, takk:)

Kjolen var sval, pen og sommerlig, jeg hadde vasket meg ------og jeg nøt kvelden hehehehe :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...