Gjest Julie Skrevet 21. mai 2001 Del Skrevet 21. mai 2001 Nå begynner jeg å bli lei av denne såkalte slankingen min, det funker jo søren ikke.. Kanskje jeg bare er utålmodig, men det er liksom så nytteløst når jeg føler jeg har vært flink og det ikke gir resultater. Jeg holder meg til én brødskive med enten kalkunpålegg eller mager skinke til frokost, det samme til lunsj, en normal porsjon middag og en gulrot utpå kvelden. Dette har jeg holdt på med i tre uker, men det har ikke hatt noen effekt. Spiser jeg fortsatt for mye? Jeg er 20 år, og vil gjerne gå ned 10 kg. Men jeg mister snart motet, kan noen fortelle meg hvor mye jeg burde spise i løpet av en dag for å gå ned? Og hvor lang tid er det fornuftig å beregne på å ta av 10 kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinderegg Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Du bør trene 3 -4 ganger i uka. Kombiner jogging og helsestudio. Du forbrenner mer fett når du får mer muskler+ du får en fastere kropp. Det hjalp ihvertfall meg mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oda Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Hvis jeg var deg, så ville jeg prøve å spise mer til frokost og til lunsj. Det er viktig å få opp forbrenningen om morgenen, slik at kroppen ikke går på sparebluss. Spis heller litt mindre middag. Mellommåltider er også viktig. Spis en frukt eller grønnsak mellom frokost og lunsj, og mellom lunsj og middag. På denne måten holder du blodsukkeret på et stabilt nivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. mai 2001 Del Skrevet 24. mai 2001 Hei Julie Jeg vil bare støtte de to andre som har svart deg, samt minne deg på at det skal ta tid å slanke seg. Tre uker er for kort tid til å se resultatene. 10 kg vektreduksjon er mye. Anbefalt vektreduksjon er 0.5 kg per uke. Hensikten med å unngå slankekurer der du går raskt ned i vekt er at du da lettere vil holde den nye vekten din. Forsøk å tenke på det du gjør som en sunn og varig kost- og mosjonsendring. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.