Gjest tullie Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Hva ER det med de vippene til hun svenske berta? Hun ser jo helt psycho ut...? http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.534442 0 Siter
stromme Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Også så nyyyydelig hun er uten så mye sminke. Gode venner burde sakt i fra til henne.... 0 Siter
Gjest tullie Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Også så nyyyydelig hun er uten så mye sminke. Gode venner burde sakt i fra til henne.... Hæh, har du sett henne uten sminke? DEt har jeg virkelig ikke fått med meg....men kan tenke meg hun ser ti ganger bedr ut hvertfall... 0 Siter
Gjest miss orange Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 phu... der har det ikke vært noen vippekam! 0 Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 TAKK! Det er altså ikke bare jeg som har hengt meg opp i det. Det ser jo aldeles grusomt ut! Synes hun hadde altfor mye annen sminke også, helt oransjebrun i fjeset. Veldig synd, for hun hadde sikkert vært supersøt uten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.