Gå til innhold

Overvekt

Taelolai

Anbefalte innlegg

Overvekt

Hei! Trenger hjelp. Er ei jente på 23 år, 160 cm høy og vært overvektig ganske lenge. Jeg prøver å trene ofte. Men jeg vil gjerne ha tips og hjelp slik at jeg kan gå ned i vekt og føle meg bedre. Er i ett samboer forhold og har mistet litt lysten på sex med kjæresten min,har ganske ofte vondt i magen. Dvs luft og både løs og hard avføring. Håper noen kan hjelpe meg med tips og forslag. Vil så gjerne at alt skal bli bedre.

- Taelolai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kose mat er ut....

Prøver å trene ofte??

Tren hardt minst 4 ganger i uken. Gå turere hver dag. La svetten renne og blodpumpa gå. Når det er gått en mnd. tid vil du kjenne at kroppen har blitt fastere og kondisen mye bedre. Du vil ikke lenger ha lyst på så mye "kose" mat, men vanlig mat. Det er kun mindre mat, sunnere mat og trening som hjelper mot overvekt. Jeg lover deg at etter kort tid med trening og litt mindre mat, vil du føle deg mye bedre på alle områder. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...