Gå til innhold

Skritt-teller.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med meg og skritt-tellere? Nå har jeg nettopp ødelagt nummer 3.

Den første konka etter èn dag - den datt ut av linningen (glemte å ta den av da jeg skulle på do).

Den andre holdt i tre dager, så døde den uten noen angivelig grunn.

Sistemann klappa på røret i dag, jeg kom borti kjøkkenbenken og dunka den (ikke hardt) der.

Kanskje det ikke er tingen for meg? Gidder jeg å kjøpe flere? Må jeg pakke dem inn i bomull og dytte den inn i ett av kroppens hulrom for å berge den?

Eller gjør jeg noe feil?

Skrevet

Jeg har hatt min siden jul, og den durer og går fremdeles. Den er i bruk hver dag.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Ut i fra at hva som sannsynligvis foregår i underbevisstheten som vil du IKKE egentlig ha en sånn..du har en sånn fordi det er en idiotisk moteting..på tide å tenke nytt kanskje? .)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har hatt min siden jul, og den durer og går fremdeles. Den er i bruk hver dag.

Hvorfor det egentlig? Bare nysgjerrig...

Kjøpte en (billig en) jeg også, og synes det var artig å følge med et par dager, så tapte nyhetens interesse seg...

Skrevet

Jeg har også vært gjennom noen. Den siste kjøpte jeg som et åpningstilbud og kostet kr. 10,-. Den er veldig nøyaktig, og har overlevd det meste. Cielo heter den.

Skrevet

Ut i fra at hva som sannsynligvis foregår i underbevisstheten som vil du IKKE egentlig ha en sånn..du har en sånn fordi det er en idiotisk moteting..på tide å tenke nytt kanskje? .)

Njæææiii... Egentlig så VIL jeg ha en sånn. Vil gjerne vite hvor mange skritt min faste rusletur består av, og hvor mye jeg ellers beveger meg sånn gjennomsnittlig.

Problemet er bare at de dør før jeg får regnet ut noe som kan MINNE om et gjennomsnitt :-(

Skrevet

Hvorfor det egentlig? Bare nysgjerrig...

Kjøpte en (billig en) jeg også, og synes det var artig å følge med et par dager, så tapte nyhetens interesse seg...

Det er fordi jeg prøver å komme i bedre form. Jeg gir meg stadig nye mål. Til å begynne med var jeg fornøyd om jeg hadde 5000 steg til dagen, nå er målet 20 tusen. Jeg synes formen er blitt bedre og figuren strammere :) Skrittelleren viser helt tydelig hvor mye jeg har beveget på meg, så det nytter ikke å sluntre unna.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er fordi jeg prøver å komme i bedre form. Jeg gir meg stadig nye mål. Til å begynne med var jeg fornøyd om jeg hadde 5000 steg til dagen, nå er målet 20 tusen. Jeg synes formen er blitt bedre og figuren strammere :) Skrittelleren viser helt tydelig hvor mye jeg har beveget på meg, så det nytter ikke å sluntre unna.

Ok :-)

Tenker ofte at tiden er en begresning når det gjelder det å gå, men kunne sikkert bli flinkere her jeg også.

Skrevet

Ok :-)

Tenker ofte at tiden er en begresning når det gjelder det å gå, men kunne sikkert bli flinkere her jeg også.

Jeg går ikke så mye ute, men hopper og spretter mye hjemme til musikk med rask rytme. Jeg har likevel blitt flinkere til å ta turer for mosjonens del.

Jeg synes også det er gøy å konkurrere om hvem som har flest steg, så jeg får motivasjon i dungevis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...