Gå til innhold

Hjelp jeg trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har glemt linken til dolernes eget forum. Har ikke vært derinne på aldri så lenge. Herlighet er det noen som er begge steder?

Gjest Reker
Skrevet

Hva er doleres? Det er det ingen forum som heter lenger.

Skrevet

Hva er doleres? Det er det ingen forum som heter lenger.

dolernes er ikke det samme som doleres. jeg mener forumet som ble opprettet i mars hvor de fleste av de tidligere faste her holder til nå.

Gjest Jackoline
Skrevet

Hadde nesten glemt det forumet, og de har visst glemt meg også, for da jeg forsøkte å logge inn var visst nicket mitt ikke-eksisterende :P

Jeg tror ikke de har glømt deg. Men når du glømte de, så slettet de deg sikkert, for de liker at folk skal sende inn spørmål i ny og ne og ikke bare lese.

Så det er bare å registrere seg på nytt og skrive, her er jeg:o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror ikke de har glømt deg. Men når du glømte de, så slettet de deg sikkert, for de liker at folk skal sende inn spørmål i ny og ne og ikke bare lese.

Så det er bare å registrere seg på nytt og skrive, her er jeg:o)

Så viktig er det ikke, det holder egentlig med DOL :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...