Gå til innhold

Båttur i oslofjorden

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg.

Vi er en gjeng på 7 personer som gjerne vil ut på en båttur i oslofjorden nå denne eller neste uke.

Vi var på en slik tur for 2-3 år siden.

Det var mange ombord på båtten, og inkludert i båtprisen ble det servert reker og loff. Drikke solgte de også. Det var flere grupper med personer samlet på samme båt. Var en veldig hyggelig tur.

Nå vil vi på en slik tur igjen.

Men det eneste jeg finner ved søk og oppringning er båter, hvor du må leie hele båten for de timene du ønsker. Men vi er så få, så vi vil heller på en tur slik som sist. Greit med flere folk, selv om det er vi i gruppa som sitter sammen og spiser og slik.

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg kan henvende meg for en slik tur?

Gjest annlovinda
Skrevet

http://www.boatsightseeing.com/

Sjekk ut dette stedet. Jeg bare fant det og har ikke sjekket det ut selv, men det ser ut som dette er for hvermannsen å melde seg på.

God tur! :-)

Tusen takk for svar.

Skal ringe og forhøre meg nå.

:)

Gjest annlovinda
Skrevet

http://www.boatsightseeing.com/

Sjekk ut dette stedet. Jeg bare fant det og har ikke sjekket det ut selv, men det ser ut som dette er for hvermannsen å melde seg på.

God tur! :-)

Takk, det var de vi var med tidligere. Så nå er turen bestilt.

Så da håper vi på fint vær den dagen. De starter ikke kveldstur på et par uker, så da er det bare og vente.

Tusen takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...